Gå til innhold

Hvordan få sove?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har noen gode råd for å få nattesøvn? Jeg sliter så med å sove om natten. Ligger ofte våken fra to og i flere timer. Men legger meg altfor tidlig. Ofte ved 21. tiden. Da er jeg så sliten. Drikker mye vann og må ofte tissse. Vanskelig å finne en god sovestilling. Er i uke 29. Sikkert flere med meg som har det slik. Tar gjerne i mot tips:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har bekkenlåsning så eg såver veldi dårli.. men har en ammepute mellom føtene i senga å d hjelper utroli mye.. den kan ver god uanset om du har bekkenlåsning eller ikkje.. då har du vertfall noe å støte deg til om natta.. å drikk mindre vatn før du går å legger deg då sleper du å gå så ofte på do om natta d au hjelper på natte søvnen...

Skrevet

er vel ikke no trøst at det blir nok ikke lettere å finne god sovestilling fremover heller.....;)

-prøv å hold ut litt lenger på kvelden. jeg tvilnger meg selv til å være opp til 23 iallefall.

-drikk mindre vann på kvelden, og heller mer på dagtid.

-en liten pute melom knærne og en litt under magen magen hjelper for mange..

lykke til!

Skrevet

Ja det er et helvete. jeg har funnet ut at jeg ikke må drikke noe etter kl.18, og så tar jeg 2 paracet etter å ha tvunget meg selv til å være oppe til halv elleve....da slipper jeg unna med å tisse to ganger:) huff det er tungt...

Skrevet

Jeg har det samme problemet.. vrir meg rundt i sengen til vekkerklokken ringer og tisser minst 20 ganger. Jeg legger meg ikke spesielt tidlig heller.. I natt fant jeg ut at jeg måtte ligge på rygg da det ikke ble noe mindre sparking uansett hvilken side jeg la meg på.. og for å få den vippen på kroppen som må til for at det ikke skal bli ubehagelig å ligge sånn brettet jeg en dyne og la den under overmadrassen.. Det høres sikkert rart ut, men jeg sov som en engel i 3 timer i natt, og det er ny rekord!! Gleder meg til å prøve det ut igjen i natt.

Skrevet

f¨r heller ikke sove .. oppe og tisser og strekker ryggen 5-6 ganger om natta=((( skal begynne å ta akkupunktur i beg av nov ... flere som har sovet mye bedre etter d... men det er leeeenge å vente SUKK!!!

Skrevet

Har en ekstra dyne i senga som jeg har "under" magen og mellom beina.. Sover mye bedre etter jeg begynnte med det faktisk.

Så drikker jeg en kopp te i halv ti tida og da er jeg utrolig nok trøtt og i seng rundt 23 hver kveld...

Oppe 2 ganger og tisser men er helt i koma så sovner igjen etter ett sekund... =)

Skrevet

nå er jeg i uke 37, og søvnen har begynnt og bli litt stabil igjen... men skjønner deg veldig godt. ikke drikk så mye om kvelden.... prøv og gjør noe i løpet av dagen, slik at du er skikkelig trøtt.. det hjalp meg ivertfall.... jeg må ligge på den ene siden, pute mellom bena... dynen over øret... da sover jeg godt.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...