Gå til innhold

Naar roer deres "pms-pupper"/oemme pupper foer TR seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk TR sent i gaar kveld, men synes det baade vokser og er oemt i puppene, samtidig som det prikker i magen.

Er nok mest sannsynlig ikke gravid, men med datteren min hadde jeg en solid festebloedning (eller hva det var) paa 5 dager.

Tok en negativ test i gaar, men har en rar magefoelelse.

Naar demper oemme pupper seg hos dere?

Har brukt Progesta Care denne mnd siden EL, har det noe aa si?

Bruker ikke den naa naar jeg har faatt TR, som anvist paa kremtuben.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine ømme bryst roer seg normalt ca et døgn før tr.

Skrevet

jeg har ømme pupper frem til ca dag 2, altså 2 dager etter TR kommer på besøk begynner de ømme puppene å gå tilbake til normalen.

Skrevet

Jeg merket at ømmheten ble borte 2 dager før mensen.

Skrevet

Slenger meg på her jeg... mine pupper er som regel ømme ca 1-2 dager etter at tr starter. Men jeg får oftest ømme brystvorter midt i lutealfasen, og dette avtar som regel dager før tr...

Det kan variere fra syklus til syklus hvor ømme de er, har dere det sånn også?

Skrevet

Takk for mange svar.

Da forstaar jeg at jeg er innenfor "normalen", det er bare et doegn siden jeg fikk TR, og jeg har fortsatt superoemme pupper, ikke brystvorter, mer hele puppen paa et vis,eller begge to da, hehe....

Tenker jeg tar en test snart selv om TR er i omloep, jeg hadde som sagt en solid - men helt ufarlig bloedning - da jeg var 5 uker gravid med datteren min, hastet graatende til privat UL og der var aaaaaaaalt i orden... =o) Fikk ul uke 7 ogsaa, og da saa vi hjertet banke. I dag er tullerusk 3,5 aar, saa jeg vet jo at bloedninger tidlig ogsaa kan bety barn. Det er vel derfor jeg er forvirret med oemme pupper og TR samtidig.

Akk ja, da tester jeg igjen om noen dager hvis disse kembopuppene holder seg.

Lykke til alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...