Gå til innhold

noen andre her inne med sjokolade dilla???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har klart å spise opp en hel med after eight :-s forstårkje kor alt blei av pludseli:op

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHA, sjokoladedilla? nå tuller du vel? Jeg har syyyyk sjokoladedilla. Jeg røyka før jeg fant ut at jeg var gravid, og jeg har vel muligens erstatta røyken med sjokolade. Jeg har blitt DØNN avhengig, og får sjokoladesug som ikke gir seg før jeg har spist nettopp sjokolade. Og nå må jeg bare få si at jeg er dødssjalu på at du har spist sjokolade i dag, for det har ikke jeg!

Skrevet

slutta å røyka 3 uker etter eg blei gravid. sunst eg va flink.. men den erstata eg me alt som smakte sødt og surt.. så har hatt dilla på mye løye dette svangerskapet...:op

Skrevet

Ja jeg spiser sjokkisen med god samvittighet jeg. Jeg slutta å røyke straks jeg fikk summa meg etter at testen lyste positiv i mot meg ( dvs jeg tok èn røyk rett etter at jeg fant ut av det, for jeg holdt på å svime av, og jeg visste ikke opp ned på meg selv). Så sjokkis skal ingen få ta ifra meg! ikke før etter at jeg er ferdig med å gå gravid iallefall!

Skrevet

sjokolade,,,,naaaam! Men jeg vil helst ha det i flytende form...kakao, eller sjokolademilkshake...det er godt det...

var veldig sugen på vanlig sjokolade i forrige svangerskap men jeg la så sinnsykt på meg av det så jeg fikk tipset å heller drikke det, og faktisk så får du enda mer sjokoladesmak og sjokoladekos og ikke halvparten av kaloriene engang...veldig fornøyd med det og nyter uten dårlig samvittighet!!!

Skrevet

JAAA!!!!

Har sinnsykt sjokolade dilla! MÅ ha MINST 1 sjokolade hver dag.. hehe:)

Skrevet

mmmm sjokolade :) :) spiser det hele tiden om jeg kan :)

men kan det forårsake sukker i urinen om man spiser mye??

Skrevet

ja eg har sjokolade dilla. tar jo heilt av.men kan hive i meg en sånn godt å blandet pose med sjokolade. og det kan jeg spise opp på en kveld

Skrevet

Blei så frista jeg, at jeg gikk ut på kjøkkenet å bakte sjokolademuffins :-) Hadde tilfeldigvis en Toro muffinspose i skapet :-) Nå bare gleder jeg meg til de blir kalde :-) Mmmmmm

Skrevet

jøss,.. vet av ei her inne som har sjikkelig sjokko dilla jeg :) hehe =)

Selv har jeg da dilla på Ostekake.. Grøss å gru, nå vill jeg ha ostekake

Skrevet

Vær forsiktig, jenter!!!! Så mye sjokolade som dere spiser kan påvirke både dere og barna svært negativt!! Tenker ikke så mye på vekten, den kan man alltids fikse på etter fødselen, men svangeskapsdiabetes og høy fødselsvekt er vel ikke noe man ønsker??????? Spis sunt og prøv å bytte ut i hvertfall halvparten av sjokoladene med frukt/nøtter!!

Skrevet

JA!!!! OG HVIT SJOKKIS... SUKK...

Skrevet

Jepp, helt håpløs.

Huff, jeg kommer til å trille.

Nei, jeg triller allerede :-(

Skrevet

Spiste en hel sånn Fruktnøtt alene uten problem i går. Etterpå satt jeg og klødde meg i hodet lenge for jeg var ikke det minste kvalm eller mett...

Skrevet

Kan spise masse masse masse...uten å bli kvalm...

Spiser sjokkis hver dag.

I dag har jeg spist en center...og har en liten stratos i kjøleskapet ( liker best kald sjokkis) som venter på idol:)hehe

Skrevet

Jeg må ha en twix hver dag, av og til bytter jeg den ut med en MØRK MØRK sjokolade eelr dumle :-) Og en boks-cola.

Drikker ikke kaffe, te eller noe sånt, så det unner jeg meg.

Vet det ikke er sunt i store megder, men litt hver dag må kunne gå an.

Snopedilla hørr med graviditeten, det er mitt syn, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...