Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 ..... når begynte dere å gi det? Hvor gammel var babyen? ..... er det begrenset hvor mye mat barnet kan få i døgnet?
Turid Laila Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Begynte da han var nesten 3mnd. Mistet melka rett og slett. Har nok til å gi han på natten da, så han får litt. Om det er begrenset, det vet jeg faktisk ikke..
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Begynta da jenta var 1,5uke. Vet ikke om det er noen begrensninger, men på nan sine pakker står det hvor mye og hvor mange måltider i forhold til alder...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Begynte så smått da han var 5 uker, nektet å ta puppen da. Så jeg pumpet meg til han var 3 mnd. Siden da har han fått kun mme. Det sies at de ikke skal ha mer enn 1 liter mme i døgnet
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Vi begynte å gi mme når snuppa var 2 mnd ca.. husker ikke helt nøyaktig. det står anbefalte doseringer per alder på pakken. iallefall på NAN sin.. Men det viktigste er jo å følge babyens behov. det sies jo at det ikke skal overskride 1 liter i døgnet, vi fikk også beskjed om å ikke gå over 600 ml i døgnet.. men det er sikkert greit å forhøre seg litt med HS ang akkurat DITT barn..
teila Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Vi begynte allerede da Bo var 4 dager gammel, jeg hadde ikke nok melk. Etter det har han fått mme etter hver amming. De to første ukene på kopp, etterpå på flaske. Nå får han ca 6-7 dl i døgnet, men så er han stor også, 7 kg nå :-)
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ammer og så gir jeg ca 100 ml på kvelden (har ikke nok melk da). Ammer litt først på begge brystene på kvelden og så får han 100 ml ca etter det. Begynte med det i går (9 okt.). Han blir 3 mnd 26 okt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå