Gå til innhold

julegave til ditt ufødebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

alle spør å maser om kæ ska gutten få til jul.. vanskeli spørsmål spør du meg.. self ska barnet få sin første julegave..

men kæ ska eg kjøpa til d litle nurket?? D er jo ikkje født enå å d jør ting litt vanskeligt sunst eg... har bare ett ønske sjøll om alt skal gå bra me barnet, d jør me jo alle self. har dere tenkt på noe spes.??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskeli å kjøpe gave til et så lite barn, men jeg har tengt på å kjøpe gullsmykke/armbånd/første diamant og kanskje sånn 0-2 år bøker...

Skrevet

Vi kommer til å kjøpe noe praktisk som vi trenger til barnet. Litt kjedelig kanskje, men hva i all verden skal man finne på? Men kjenner jeg meg selv rett blir det nok en dæsj bamser, søte klær og bøker i tillegg til noe helt rent praktisk.... :-) La meg skjemme bort ungen nå før den skjønner at den blir bortskjemt av sin skrullemor ;-)

Skrevet

En nyfødt trenger fint lite leker. Det beste er vel nyttige ting som klær.

Skrevet

kansje gravert gullsmyke eller armbånd ikkje er så dumt.. har så mase klær å utstyr til barnet fra før av...

men har litt problem me å jør ting klart til barnet komer. er så redd noe skal sje me d.. svigerinda mi mista nettopp i uke 38, så eg blir jo veldi bekjymra sjøll på ka som komer til å skje me meg...frykteligt når noe sånt skjer... d er ingen som fortjener å miste barnet sitt

Skrevet

Her er noen forslag:

Krabbeteppe

Babygym

grøtservice og bestikk

rangler

musikk

uro

Skrevet

Min mann og jeg er enige om at babyer og barn får så sinnsykt mye hos oldeforeldre/besteforeldre/tanter og onkler for tiden. Vi skal heller sette litt penger inn til barnet ved jul/bursdag de første årene... Jeg syns barn blir så bortskjemte og får så i overflod nå til dags... I tillegg så er de jo så små de første årene, at de skjønner jo ikke noe uansett... Nei det blir mye morsommere når det blir voksne og virkelig trenger penger som studenter, eller til sitt første hjem, møbler osv... Da blir det veldig ok å kunne gi de denne bank-kontoen med litt penger som kan hjelpe de stort... Jeg vet at jeg slet maksimalt når jeg studerte/flyttet hjemmefra og ikke fikk et øre i hjelp hos mine foreldre... Så dette er ihvertfall mitt gavetips......

Skrevet

Hvis vi kjøper noe blir det nok noe vi trenger til babyen. Det er godt mulig at babyen fortsatt er inne i magen i jula.

Skrevet

vet ikke om det er jente eller gutt - men den blir født før jul. Har lyst til å kjøpe et lite smykke, enten halskjede eller armbånd. Har ønsket meg et koseteppe med bamse fra mormor... tror jeg kommer til å kjøpe en sangbok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...