Gå til innhold

Det snør her i Verdal :-(((((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er jeg så absolutt ikke klar for! Herregud har ikke opplevd at det har snødd så tidlig før :-( Snakket med min mor som bor på mære og der er det kommet så mye snø at datteren min var ute å kastet snøball!

Uff..... dette kommer til å bli en laaaaaaaaaaaaaaaaaaang vinter :-(

PS! Verdal er i nord-trøndelag for de som ikke vet det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja ble litt oppgidd da æ såg det været idag ja................... men June ble litt glad da!! tihi.............

vi får møtes på VARM kaffe i dette kalde nord!! :)

Skrevet

ÅÅÅHH!! er så misunnelig. Har lyst på masse snø, og gleder meg til første snøen ligger her nede i buskerud.

Har foresten sunget på julesanger i tre uker nå og... ;-)

Skrevet

Det snødde her i dag også (Trondhjem), men det ble ikke liggende. Ser at det ligger snø på "Fosenalpene". Litt tidlig for ei innflytta østfoldjente med kultur-og natursjokk...

Skrevet

Trodde Verdal var verdens navle jeg... Øra kjenner da vel alle til?

*ler*

Har tilfeldigvis halve slekta der ja...

Skrevet

Mamma'n te june:

Varm kaffe MED koffein inne ett sted når snøen daler ned høres bra ut :-)

Lompa:

Hehe det ser ut som du kjenner stedet ja, og jeg regner med at du har dine svin på skogen i parken på fest? *ler*

Skrevet

Jewel med spire 01.02.08 :

Din gærning, blir ferdig med jula tidlig i novemer du da hehe. Er ikke noe glad i det hvite som daler ned jeg, men på julaften er det fint med bittelitt :-) Gleder meg til å sette på julesangene jeg også, men jeg tror jeg venter til litt nærmere jul ja :-))

Lillemartemamma:

Snødde det der også?? Herregud, det er for tidlig altså :-( Stakkar det er ikke rart du får kultursjokk når vi som er vant med snøen blir vettskremt av at den kommer så tidlig! Er heller ikke rart trøndere bestiller sydenferien så fort charterselskapene åpner på nett :-) Som meg for eksempel, for da har jeg i allefall noe å se frem til når vinteren blir kjempelang *rysj*

Å jeg gleder meg til å til Rhodos i juni *danser litt* hehe

Skrevet

hehe, kæm har vel itj sine svin blandt trær'n i parken da? :P hihi..

Skrevet

Hehe... :)

Men det e nu fint den neppå Øra når snøøn hi kymmi og særle når julgata kjæm opp å! :D

Løst te å fårrå oppover ein tur ja når gatan hi vyrti teint ja! :D

Må vel fårrå ein tur te Levang og Steinkjer i tellægg! :D

Aaahhhh... Samne trøndelagen nu ja! :)

Skrevet

Ja det er fint når lysene kommer opp - det er da jeg får julestemningen :-)) Men jeg gleder meg ikke til å handle julegaver når jeg er høygravid, og gjøre alt som hører til for det er så slitsomt da. Var like langt på vei med datteren min på 13 også til jul og ting blir litt blæh da ja.

Og ja, hvem har ikke sine svin på skogen i parken hehe

Skrevet

Åååh, vess du fer oppover må du lov mæ å innom Levanger fer me... Bære fer å sjå ;) Bli itj nå heimtur på mæ te jul i år =\

Åsså sei samboern min at "Det er jo julegate på Lillestrøm og da" Pst, e jo det, men ikke like fin som heim!! :)

Har forrestn fått tips om at enkelte Bunnpris på østlandet har brukt å ta inn Dahls julebrus tilier... ;) Ska holl øyan åpen å hamster te oss vess æ finn ;) hihi

Skrevet

hihi,loren det stemmer;o)løp på bunnpris;o) en på gammeljobben til mannen min som var med på å trumpe den gjennom,for han sku fløtte te oslo:O)

Skrevet

=D Gøy ;)

men det er kanskje litt tidlig enda =P Eller, har jo sett julemarsipan i butikker runtdtomkring da.... ;P

Hmm.. Hadde vært no å ha med seg på føden det, orntli trøderjulebrus =D

Skrevet

ÅÅÅHHHH!!!! :D:D:D

Æ SKA HA DAHLS I ÅR!!!!!! :D:D:D

Hvis dere får bekreftet det at det kommer inn på Bunnpris, så skal jeg storhamstre!!! :D

Jeg pålegger alle her inne som ser Dahls julebrus om å si ifra til meg UMIDDELBART!!! :D

akk sukk..... altfor lenge siden sist......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...