♥Prinzessin♥ Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg ville gitt meg selv et spark bak dersom jeg visste svaret. :-)
tante grusom master of law Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Prinzessin, hvorfor? Iblandt kan det være godt med noe totalt hjernedødt som omveksling fra krevende studier etc. Er en type rekreasjon som alt annet på tv.
♥Prinzessin♥ Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg vet hvordan det hørtes ut - at jeg indirekte mente at du burde sparke deg i ræva. ;-) Men det mente jeg slett ikke, jeg snakket bare for min egen del (og dem som er seriøst INNE i serien!). Er forresten enig med deg i at det til tider er deilig å bedrive tiden med hjernedøde ting. Men den serien der gir meg ingenting. Jeg foretrekker saftig og meningsløs kjendissladder når jeg skal koble ut de små grå. ;-)
tante grusom master of law Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Aha. Jeg for min del gir blanke i kjendiser...... Der kan man se, hver sin lyst:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå