Gå til innhold

Flere som føler seg ensomme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme med to barn under to år, jeg kjente en del når jeg gikk gravid med førstemann men nå har jo alle de begynt på igjen i jobb. Noen fra Ålesund som har kjedelige dager?

Jeg er ofte ute å triller, men får ikke kontakt med så mange. Synest en del folk prioriterer å være inne istedet for å komme seg ut og da blir det vanskelig å få kontakt.

Egentlig sitter jeg bare å venter på at mannen min skal komme hjem. Gleder meg sånn til å gå ut i arbeidslivet igjen .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpen barnehage? Ellers trenger du vel ikke ha det topp sosial i denne tiden? Jeg syns det var koselig å nyte babyen alene også jeg.

Skrevet

Går selv hjemme med to små...rekker ikke føle meg så ensom i grunn.. Trøster meg med at det sosiale kommer når småbarns tiden er over... Savner kun mannen siden han jobber mye.... Jeg savner ensomheten jeg...det å få tid helt alene for seg selv...det gleder jeg meg til.

Skrevet

Hei du!

Jeg synes ikke at å være alene og å være ensom er det samme. Jeg syns det er deilig å være alene innimellom, men ensom kan jeg være selv om jeg har barn rundt meg.

Og jeg føler det som deg, HI, jeg er ganske ensom for tiden. Savner input fra voksne mennesker, og savner venner som enten har sklidd ifra eller befinner seg på et annet stadium i livet.

Syns heller ikke det er barebare å møte nye venner heller. Vet liksom ikke hvordan jeg gjør det lenger.

Så du er ikke alene.

Skrevet

nei ..du er ikke alene.

er hjemme med barnet mitt og vi er mye ute å triller, åpen barnehage, sanggruppe, lekeplassen o.l

men føler meg også ensom....nå er jeg alene med sønnen min da, og jeg koser meg virkelig med guttungen, men kveldene er laaange og ensomme

Skrevet

Må bare stemme i. Vi flytta til nytt sted rett før eldstemann kom til verden, og ennå har jeg ikke fått venninner her. Det er 5 år siden nå...

Så det blir samvær med familie, og en sjelden gang "gamle" venner som bor langt unna. Har det bra, men savner som sagt venninner. Virker som om "hele verden" har en enorm vennekrets rundt seg....:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...