BambiPåIsen Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er så lenge siden jeg har vært på det og nå fikk jeg endelig muligheten:-) noen som vet hva folk kler seg i?
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Mellomfine klær synes jeg er passe. Altså ikke gallakjole og ikke hverdagsklær, men noe midt i mellom. En finkjole (jeg personlig synes det er penest med sort, dyp rød, møregrønn eller andre litt dype mørke farger til akkurat julebord, gjerne med et litt fint snitt eller bitte litt dilldall på om man liker det), skjørt og fin topp, til nød bukse og fin topp, "damedress" eller noe sånt.
Turid Laila Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Kjole? Var i hvertfall det jeg hadde på i fjor.
snartmammapåny Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Men min jobb har vi alltid tema på julebordet, men det er alltid "stivt" og formell kleskode. Da kler vi oss etter temaet, litt greit så man vet hva man skal gå etter når man velger klær. Antrekkene er alltid litt "stive" siden det hele er lagt opp på en veldig formell måte. På sambo sin jobb så har julebordet vært litt mindre formelt. Jobben samles på et klubbhus/idrettshus og det serveres julemat og alkohol. Antrekkene er ikke like "stive" som på min jobb. Et skjørt og en fin topp holder i massevis. Så kommer veldig ann på hva stemningen rundt julebordet er. HAdde aldri tatt på gallakjolen på sambo sin jobb sitt julebord, derimot kunne jeg lett ha brukt den på min jobb sitt julebord. Sort helt enkel kjole med kanskje et rødt sjal og matchende veske er jo en god julebord klassiker da, som kan gå på et hvert julebord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå