Meandmyprincess Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hun er 6 år og har de siste mnd begynt å klage over at hun ikke får puste ordentlig..sitter å puster tungt inn og ut liksom..akkurat som om det er noe som trykker på helt nederst i halsen og gjør at det blir vanskelig å puste.Det kommer og går liksom..nå begynte det når hun ble forkjølet, men har også vært når hun ikke er det.Vært hos lege, men hun visste ikke helt hva dette kan være..så visst ikke noe galt i halsen.Forleden dag klaget hun over vondt i brystet også..hjelpes, blir så engstelig jeg): Dette ble langt, men lurer egentlig på om noen har opplevd det samme..??
Turtle Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 tenker astma jeg..... rart ikke legen sjekka for det?? hadde bedt om en astma/allergi utredning jeg bare for å være sikker
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg hadde det slik da jeg var liten (6-7 års alderen) og var inne til lege undersøkelse men de fant ingenting. Jeg satt også og liksom sukket tung og pustet dypt inn og ut, det var som om jeg ikke fikk nok oksygen og måtte puste laaangt ned i lungene. Det gav seg etter en tid men kom tilbake i tenårene og en gang i voksen alder. De fant aldri ut hva det var for noe og det gikk over av seg selv etter en en mnd tid ca.
Meandmyprincess Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2007 Takk for svar.Skal ringe en barnelege.
FuriLaks Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Det går jo an at barn får angst, kan det være psykisk ?
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 Vil ikke spekulere noe i hva dette kan være. Jeg jobber selv på en barneavdeling, og mitt råd til deg er å ikke slå deg til ro med at en lege sier at hun ikke vet hva det kan være! Henviste ikke legen datteren din videre til en barnelege/barneavdeling for videre utredning? Det må du så absolutt forlange. Man kan ikke slå seg til ro med et "vet ikke" svar, ihvertfall ikke når det gjelder et barn! Vil ikke legen henvise barnet videre, så bytt lege. Dette bør utredes. Stå på mamma, du kjenner barnet ditt best! Lykke til!
Meandmyprincess Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2007 Har ringt og fått henne til å skrive en henvisning nå.Slår meg ikke til ro med dette nei!Får håpe vi får time snart..Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå