Gå til innhold

fant ikke fosterlyden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 14 + 3 og var hos legen i går, hun ville prøve å finne fosterlyden, men fant den ikke... jeg veier godt over 90 kg, så hun sa det var vanskeligere å finne lyden på store damer, med litt ekstra isolasjon...

er det flere som ikke har hørt lyden i uke 14?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hørte fosterlyd i uke 16, men de prøvde jo ikke å høre før det heller. jeg veide 95kg da jordmor hørte det første gang. 2 uker etter var jeg hos legen og han hadde problemer, men sa det ikke var noe å tenke på for jordmødrene er mye flinkere og vet akkurat hvor de skal lete.

Skrevet

Legen min ville ikke prøve å lytte før uke 18.. Hun mente det var så liten sjans for å høre før den tid, og at jeg bare ble skuffet/engstelig hvis jeg ikke hørte noe.. Så i uke 18 hørte jeg babyen min veldig godt ;o)

Skrevet

Jeg var hos legen etter omgangssyke da jeg var i uke 15,og ville bare han skulle sjekke om alt sto bra til med bittelille. Han fant ingen hjertelyd. Jeg har også en god del polstring. Fikk da vite at de sjelden hører før uke 20,pga at man gjerne blir litt hysterisk når man ikke finner. Jeg blei iallfall helt fra meg den gangen. Fikk UL.. Om du ble veldig bekymra så be om det.. Lykke til

Skrevet

tusen takk for svar jenter! litt roligere nå!!! :)

HI;)

Skrevet

Jeg er selv godt over 90 kg.. Var 14 uker da jordmor fant fosterlyd.. Men den var svak, svak, nesten så vi ikke hørte den, og hun letet leeenge før hun fant den..

Du trenger ikke bekymre deg.. Blir MYE lettere å finne fosterlyden når livmor kommer mer opp fra bekkenet.. Jeg fikk høre den for 2. gang i dag, 20+1, og jordmor fant den på et blunk..

Alt er nok i orden med den lille. Om noen uker får du nok bekreftende spark flere ganger om dagen du også.. :)

Skrevet

Jeg er 12+5 idag og var hos legen i går og hun fant ingen hjertelyd.....

men jeg hadde vært på ul på tirsdag så da var jo alt i orden.....

hun lette lenge og med 2 apparater,kjenner jeg er litt urolig.men det går vel bra........

hun ville egentlig ikke gjøre det fordi hu mente det var fortidlig.

jeg er 76kg,men har litt polstring på magen da :-)

HUFF......

Vi får håpe alt er bra i magene våre :-)

Skrevet

Da jeg var på første kontroll hos jordmor 10+2 , fant hun foster lyden nesten med en gang 168 slag. Men jeg var kanskje bare veldig heldig?

Skrevet

Min jordmor fant fosterlyden da jeg var 13+0, men måtte lete lenge og den forsvant igjen etter få sekunder, fordi man skal være veldig presis rett på hjertet når de er så små. Hvis da babyen beveger seg, eller man har polstring, blir det vanskeligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...