Gjest Sekretøsa Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg renger med jeg kan gi min "sparken", siden hun får betalt for og være min advokat? Jeg hadde ei, som var kjempeflink,men hun byttet firma, og ga meg da denne jeg har nå.. Saken er at det virker som om hun vil at jeg skal gi meg til enhver tid, og det vil jeg ikke! Barnefar og jeg har en sak gående, på barnet vårt, og på en felles bil. Og uansett hva han foretar seg, som jeg misliker, så sier hun bare "jaja, men kanskje du bare skulle gjort det da, så du slipper mere mas..." Og ja, det burde jeg kanskje, i noen av tilfellene, men jeg gir meg jo på alt han ønsker, og jeg betaler for det! Rådløs...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Nå kjenner jeg ikke saken, men ville nok hatt en advokat som var 100% m på d jeg ønsket å gjøre...så jeg hadde nok skiftet var jeg deg...
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg vil ikke legge ut så mye detaljer her,men han gjør alt på tvers av hvordan jeg ønsker og gjøre ting. Vi har ingen kommunikasjon, what so ever! Etter en konfrontasjon med barnefar ved overlevering, så så jeg ingen annen utvei enn og begynne og ha med meg min mor, slik at jeg slapp og treffe han. Jeg spurte min advokat om vi kunne få en ordning hvor han hentet, men hun sa bare "nei, det syns han (barnefar) var urettferdig, så det får vi nok ikke igjennom".... Virker som om alt skal gå etter barnefar's pipe, og at min advokat ikke bryr seg om det.. Jeg sender mail til henne, men får ikke svar.. Sendte 3 stk på 2 uker, og fikk svar etter enda 1 uke.. syns det er for dårlig! Men vil ikke bytte, netopp fordi hun vet hva dette gjelder, og at det vil virke negativt på fars advokat, at jeg bytter. (de vrir om på alt, uansett...)
*Rutletutt* Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Ja, jeg syns du skal skifte advokat - det er en person du skal stole 100% på og som gir deg de aller beste rådene ut i fra din situasjon - noe annet er faktisk brudd på god advokatskikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå