Lampe77 , en spire i magen Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Så kan vi følle hverandre:-) Og håpe att alle har klaffet... Lykke til alle sammen...
lana<3 Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 heia jeg har ikm 20-21 oktober...tror egentlig ikke det klaffa denne mnd og når har jeg fått uvi....igjen....så vi legger prøvingen på hylla til neste mnd...men håper jo at mensen ikke kommer den 20-21...men tror ikke vi får klaff på første forsøk...to ganger...(trengte en gang på å lage ettåringen min:))
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 lailaelin: Jeg har blitt gravid på første forsøk to ganger!!, siste gang mistet jeg, så nå gjenstår det å se om jeg har blitt gravid på første forsøk tre ganger!!(det tror jeg ikke)..men det er fullt mulig:-)ikke gi opp håpet.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 ikm = ikke kommende mens (den dagen du venter mens, men håper den ikke kommer pga at du er gravid:-)
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 hei hei.vel jeg har ikm den 15. men det er uregelmessig, så jeg satser på noen dager over. men jeg lurer på en ting. om man tar en graviditets test, noen dager i forveien, f. eks. jeg tok en i dag, fordi jeg ville bare se hva det ble...det ble negativt.....det betyr det at jeg ikke er gravid??? nå tok jeg jo testen, 5-6 dager i før min IKM.
lana<3 Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har blitt gravid to ganger på første forsøk...glemte ut SA min for noen mnd siden...sluttet med p-piller etter det....og har vår første pp denne mnd....hvilken pp er dere i??
anesam Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har ikm den 20 også! sånn ca vertfall.... Dette er min 3 pp etter vi mistet i slutten av juni! hååååper den sitter denne mnd! :-) Lykke til alle sammen! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå