Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

pga risiko for for tidlig fødsel. Er i uke 29 nå så det blir isåfall ganske så lenge uten sex...kjedelig

noen andre som også har fått sex forbud?

sambo mente at det ikke var farlig om han bruker kondom, stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det har noe med saken å gjøre med kondom eller ikke - orgasme kan vel fremkalle rier, og det er vel muligens det de er litt usikre på...

Skrevet

så kjedelig da... trodde at det var noe med at sæd kan være med å modne livmorhalsen, og min er allerede ganske moden, men en venninne mente at man ikke kunne ha sex fordi man da kunne "dytte" bakterier lengre opp i skjeden ( har gbs, det som er årsak til den tidlige modingen tror legene).

Skrevet

Hatt sexforbud siden jeg var 4 måneder på vei jeg pga utallige blødninger i løpet av hele svangerskapet (blødningene har ikke vært relatert til sex). Ikke tatt sjansen på å ha sex etter det, kjedelig men viktigere at det går bra med barnet.

Skrevet

Har hatt sexforbud siden uke 24.... Er nå i 31, og "får lov" igjen!

Det er riktig at spermen kan modne livmorhalsen, og derfor ikke bør inn i skjeden ved fare for prematur. Men har man stor fare for prematur kan samleiet i seg selv med orgasme og samleie med kondom føre til fødsel. Så jeg ville nok stått helt over om jeg var deg...Du får heller ta deg av han på andre måter=) Selv om det er drit kjipt å ikke kunne delta aktivt selv da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...