mor.monsen Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Thomas blir 29 år snart å jeg må jo ha gave. Hadde egentlig tenkt å betille et abonemang på ViMenn, men syns kanskje det ble litt dyrt.... over 800kr for et halvt år. Tenkte mer i 500kroners klassen, har allerede kjøpt god olivenolje (han elsker olivenolje) og et stetoskop så han kan lytte på babyen. Forslag?
sikat Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Om du går inn på vimenn.no så har de en kanpanje som gir deg 22 ukers abbonnement til 498kr(og kanskje noen av velkomstgavene kan være fine som tilleggsgave også). Hvor har du kjøpt stetoskop forresten?
Tannpine Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 jah, min har første novmber, tenkte jeg skulle kjøpe ett armbånd i sølv til han, ca 500 kr. håper på positiv test før det, da skal han få fotoalbum som er til familiebilder av vår egen lille familie!
Jelly Belly Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Da kjæresten min hadde bursdag ifjor kjøpte jeg drinkshaker, drink mix, drinkglass, en helflaske vodka, og en bok med drinkoppskrifter.. Så inviterte jeg alle gutta på drinkkveld dagen etter!! Det var knall suksess, men vet ikke om det passer seg så godt når man har barn og barn på vei...
mor.monsen Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Kjøpte det på en dansk side av noe slag. Husker ikek helt. Søkte i hvertfall på stetoskop+kjøp på google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå