Gå til innhold

Vi er hjemme i dag, vi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Karosnuppa var helt ferdig da hun kom hjem fra barnehagen i går og ble bare slappere utover kvelden. I dag er feberen på vei ned, men snørra renner...

Så her sitter vi i fred og ro og harmoni. Vi har sovet lenge og brukt laaaaang tid ved frokostbordet. Nå er det kosing på sofaen og Kalle og Molo på DVD mens mammaen lurer seg til å vaske klær og rydde på kjøkkenet (og dibbe litt...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig med små syke, men deilig å kunne bare være dere to og kose dere hjemme:-)

Og sofa er lov, og tv-titting er også lov når man er liten og syk:-)

God bedring og kos dere hjemme:-)

Skrevet

Og der sovnet hun, stakkars... Feberen steg utover ettermiddagen, slik den pleier og lillemor ble bare mer og mer stille. Huff, tenker hun og pappaen skal være hjemme i morra.

Jeg skal snart ned på Color Line og henteet par kvoter med vin og annet namnam. Hi hi :)

Skrevet

Det høres ut som dere har hatt en fin dag syns jeg.... de bittesmå ungene er jo helt fantastisk søte med feber og blanke øyne! Man kan bare pakke dem inn i ett teppe, sette dem i et hjørne av sofaen, og der blir de.... åhh så fine de er da! Men det er jo ikke så artig for den lille kroppen. Hils fine lille fra meg og si god bedring!

har du foresten den sangboka som eivind skeie og sigvald tveit har gitt ut? - det er en deilig deilig bok, med fantastiske barnesanger i.

Jeg har den ikke slev, men jeg bestilte den til jobben en gang, jeg tror jeg må kjøpe den jeg :-)

Skrevet

Tusen takk, hun har faktisk snakket om deg (eller rettere sagt ropt navnet ditt) hver dag siden lørdag. Jeg skal ikke påstå at hun kobker, men hun synes nok navnet ditt er veldig fint i hvert fall :)

De er fine inni pleddet med smokk og røde kinn, stakkars...

Nei. den sangboka har vi ikke, hva heter den? Hvis den er fin og har fine sanger, høres det ut som noe vi kanskje må ønske oss til jul :)

Skrevet

.... kobler, mente jeg...

Skrevet

jeg husker ikke hva den heter, men de har bare gitt ut en , og den er helt fantastisk.

"lille Brynjulf Bie, han hadde allergi, og det er ikke lett når man eller er en bi..."

"hysj kan du høre gresset gro, hysj kan du høre en metemark som lo, hysj kan du høre en maur gå forbi, da skal du være helt stille å si; hei alle innsekter alle små dyr, dere som kryper og kravler og kryr. Jeg er et menneske og jeg er snill, vær i min hage så lenge du vil."

så søte og snille og gode og fine er sangene, og melodiene er ordentlige sanger! Musikkforlaget har den!

Skrevet

klart hun roper på meg, vi var jo sammen i tre minutter, det frister til gjentagelse det vettu, så da er det greit å rope litt på meg ;-)))

kobler gjør hun selvsagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...