Gå til innhold

Jippi,..

vipsen*en av hver*

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen er det ENDELIG min tur til å gå på UL.. gleder meg sånn til å se den lille.. Håper de kan se hvilket kjønn det er.. Har gutt fra før.. Så er ganske spent... Mange som har opplevd at de ikke kan se kjønnet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennede! ;) Vi har fått sett kjønnet på denne ul med alle tre, men det er sikkert noen der ute som har opplevd det motsatte. Kankje hvis du instiller på at du muligens ikke får se kjønn, så heller bli positivt overrasket om du får vite ;) Da slipper du i alle fall skuffelsen hvis ikke.

Lykke til! :)

Skrevet

Oioi! Så spennende! Vi skal også på UL i morgen:) Er så spent!!! Vi har vært på en i uke 16, men da gjemte den lille seg og ville ikke vise kjønnet.. Har en følelse av at det samme vil skje i morgen! Men vi fikk vite at alt sto bra til, og det ble tatt organsjekk o.l. sist, så vi er ikke så nervøse nå.. Bare gleder oss!

Lykke til!!

Skrevet

takk ...Ååå det er ikke lett.. Viste ikke det sist.. hadde såå lyst men samboeren min overtalte meg til å la ver... så denne gangen vil jeg vite.. krysser fingrene for at det skal gå.. håper jeg får en jordmor som legger seg i selen og prøver å se selv om det ikke sikkert er så lett..

Skrevet

Vi var på ul i uke 16.. Vi fikk ikke se kjønnet da ;o( Skal på 3D-UL i morra, og krysser alt vi har for å se kjønnet og for å se hvordan lille nurket vårt ser ut... Er nå 26+4... Gleeder meg.. Lykke til på UL... Håper dere får se det dere vil se ;o)

Skrevet

Lykketil til dere og.. har ikke time før 14.30 så må vente hele dagen.. kjenner det kribler litt når jeg tenker på at jeg skal få se den lille litt..

Skrevet

jeg så ikke kjønnet på ordinær ul. var 17+2 når jeg var der. skal på 3d ul om en uke da er jeg 25+2 så håper jeg får se mer da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...