April76 er på overtid! Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Herregud dette blir en lang ventetid...men den som venter på noe godt... Er også godt ut i sykemelding pga bekken og går tvilsomt tilbake i jobb før termin. Får kose meg hjemme med nedvasking av hus, kakebaking, shopping, bim og alt annet som må få tiden til å gå, hehe. Gleder meg voldsomt til lille Tamara kommer til verden
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Hehe! Morsomt å telle dager=) Selv har jeg 98 dager igjen av denne fine ventetida, og i likhet med deg er jeg også sykmeldt. Så nå skal jeg bare ta det med ro, ruge og kose meg med forberedelsene til babyen kommer - og til jul!
April76 er på overtid! Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 ja sant? nå har vi god tid til å vaske til jul, finne frem julepynt, bake og ikke minst tid og ro på å kjøpe inn julepresangene Kose oss!
hedi&lille leah Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Hei! Har og 130 dager igjen til lillen kommer:) Gleder meg masse! Er og i samme båt, er sykemeldt selv pga bekkenløsning. Godt å ha ro og tid , men er så innmari utålmodig.Dagene kan bli så lange! Også blir det lite med å dra ut og shoppe babyklær, vaske hus pga vondt bekken:( Noen som har noe tips til å lindre ett kranglete bekken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå