lille lol julibaby Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Har du fått testet? er så spent.
lille lol julibaby Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 huff håper hun ikke er blitt skuffet... At det er derfor hun ikke er her inne? Jeg venter selv fremdeles på tr. har bestilt billigtester nu, venter bare på at de skal komme.
Gutteprinsen Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 uff ja, får krysse fingrene:) venter på tr jeg også, skulle hatt den 1 okt.
lille lol julibaby Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Gutteprinsen D begynne jo å bli ei god stund sia:) lov å håpe da:) nårtid skal du tørre å teste igjen?
2prinsesserogbim Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 ja jeg har testet og den var negativ igjen:o( ble drit lei meg, men mest bare frustrert over hvor den tanta har tatt veien... men nå har jeg bestemt meg for at jeg skal begynne å tempe hver morgen slik at jeg kan holde litt kontroll med dette styre.. jeg bare kjører på og håper jeg får en liten spire i magen.. hadde vert den beste julpresangen... jeg har sittet å skrevet ønskeliste til jul.. hehe. jeg gleder meg
Gutteprinsen Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 jeg vet ikke, skal til legen den 22 okt. Men det er jo lenge til da:( aner jo ikke hva som skjer med meg nå, tr pleier å komme ganske så nøyaktig også. Det er jo mange som sier at noen produserer hcg sent, hvor sent?
2prinsesserogbim Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 ja det er innmari frustrerende når mensen ikke dukker opp og en bare får negative tester... jeg blir altså sprø.. men prøver å legge det bak meg og på hylla så prøver vi igjen...
Gutteprinsen Skrevet 10. oktober 2007 #9 Skrevet 10. oktober 2007 Vet åssen der er, men du før prøve en test om noen dager igjen:) Hvordan er tempen hvis man er gravid?
2prinsesserogbim Skrevet 10. oktober 2007 #10 Skrevet 10. oktober 2007 jeg er ikke sikker på tempinga.. spør Tryne hun har god peiling..
lille lol julibaby Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2007 Ja det er så frustrerede å vente på tr og bare få negative tester... Har bestemt meg får å prøve eggløsningstest neste måned. Har ikke peiling på hva jeg går til, men føler jeg må gjøre noe for å øke sjansene.
2prinsesserogbim Skrevet 10. oktober 2007 #12 Skrevet 10. oktober 2007 Livmortappen min kjennes sånn ut tror jeg, jeg har jo ikke sjekket den før så jeg kan jo ikke si noen om den sånn egentli, kjente på den i går og fant ut at den kjentes sånn ut og da kom det jo et boblende håp, men med den negative testen i dag så er det ikke mye håp igjen Ved tidlig svangerskap: Tett lukket "Plugget igjen Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre Kan være bakovervendt Blålilla i fargen Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå
lille lol julibaby Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2007 Har over lengre tid kjent etter på livmortappen i syklusen min, men synes det er vanskelig å forklare forskjellene. Det er også ofte at den er forskjellig bare fra morgen til kveld. Min var tidliere i dag flat, myk og litt forrovervendt i tillegg til at den var helt lukket:) det tenner et lite håp, men ike mye.
2prinsesserogbim Skrevet 10. oktober 2007 #14 Skrevet 10. oktober 2007 ja det er nettopp det at det er vanskelig... noe kunne passe med under eggløsning også, men ingenting matcher under mensen... så kanskje jeg får en el nå snart i stedefor, jeg vet ikke jeg... den var i hvertfall myk og ikke tørr, kjentes hard ut inni også.. har ikke peiling på det der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå