Gå til innhold

Navnestempel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg navnestemplet fra navnesutten. Det jeg lurte på er hvordan jeg skal gjøre dette på mørke klær? Den lille biten som følger med rekker jo ikke til mange klesplagg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke svare på spørsmålet,men for en god ide å kjøpe noe slikt,er lei av å måtte skrive hele tiden,hehe,greit å bare stemple det på da =)

holder skriften godt i vask?

Og hva betalte du alt i alt fro det? ser det er 199DK den koster,men hav blir det i nkr,og med frakt og alt..?

Og er det alle bokstaver i alfabete som er med eller?

hehe,mange spørsmål,men synes den virket så lur at jeg vil og ha en slik en =))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

du betaler kun 199 for den. Alt under 200 er gratis frakt og sånn..

Det er alle bokstavene, 3 av hver trooor jeg..

Den holder godt på vanlig bomull, og slike "tette" stoffer. På fleece blir de litt mindre synlige etter noen vask, men absolutt lesbart!

Kjempegenialt! Løp og kjøp!

Skrevet

Palmesus m lillebror PÅ magen!

hvordan har du gjort det når du stempler på mørke klær?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg har stempla på vaskelappen, eller bak.. evnt på lappen som er til og skrive navn på. De klærne som ikke har lapp (strikketøy osv), har jeg ikke merka... vet ikke helt hvordan jeg skal få det til :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

altså, bak på vaskelappen. noen er jo helt blanke der, uten skrift..

Skrevet

ok, så du har bare hoppet over det med den lappen som fulgte med? Hørtes ut som en lur plan! takk for svar :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hæ?? nå mista du meg.. lapp som fulgte med? fulgte det med en lapp som var til noe?? hehe...

Skrevet

hehe, det fulgte med en sånn liten gjennomsiktig tøybit som man skulle klippe til, stryke på osv visstnok. Det var den jeg var usikker på.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ai, gjorde det? den tror jeg ligger på dynga nå... søren at jeg ikke så det da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...