Gå til innhold

HJELP! Manglende sexlyst... :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det over halvannet år siden fødselen,men jeg sliter med lysten ennå.... Barnet vårt sover godt hele natten og er blid og aktiv hele dagen,så det er ikke det at jeg er trøtt som er årsaken... Syntes mannen min er veeeldig opphengt i sex hele tiden,men han er jo ikke det da stakkars. Ønsker ikke å legge en demper på forholdet vårt på den måten, og ødelegge intimiteten, men jeg har som regel lyst til å legge meg til å sove på kvelden, og føler meg liksom ikke opplagt til noe mer kos.... Ikke er kroppen min forandret etter fødselen og vekten er den samme,så det er ikke det som plager meg heller.... Huff, vanskelig dette her!

Noen med erfaring og gjerne råd til hva jeg kan gjøre for å endre dette??? Vil jo gjerne finne tilbake til "gode,gamle meg" :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er helt vanlig, og det går over! :-) Men for min del gikk det ikke over før jeg slutta med pillen og skaffet meg PFC. Dersom dere går på pillen - befri kroppen fra hormonfengselet, og merk forskjellen! Jeg føler meg som et nytt menneske. :-D

Skrevet

Det er som om jeg skulle skrevet det selv.Har så lyst til å bli mitt gamle jeg for mannen min, nå blir det til ta det bli noe på han 5 / 6 ganger i måneden fordi jeg føler synd på han, ikke fordi jeg har spessielt lyst.

Men det slo meg idag at sexlysten går hånd i hånd med selvfølesen og hvor bra en trives med ting ellers.

Og ellers er jeg mye alene og er arbeidssøkende, ikke akkurat en super situsjon for humøret. Så håper på at ting tar seg opp når jeg får orden på livet ellers.

Savner gløden som var der en gang i tiden.

Skrevet

hvor mye koster en slik PFC? er ikke de veldig dyre? hade vært godt å slippe denne pillen, tror den har mye av skylden her i huset!!

Skrevet

Hva er PFC ?

Her trengs ingen prevensjon ;) hehe

Skrevet

PFC = personlig fruktbarhetscomputer. :-) De er realtivt dre ja, men om man har tenkt å gå på pillen i 20 år til, kommer man nok opp i omtrent samme beløp som man betaler denne ene gangen. :-) Og så alle de fordelene da!! Jeg merker virkelig at kroppen min ikke er befengt av hormoner lenger. Jeg føler meg lidenskapelig og levende. ;-D

Jeg har den billigste, en Pearly. Jeg betalte 3500, tror jeg. Man får også de litt mer avanserte, som LadyComp og BabyComp, og de koster henholdsvis 5500 og 6500, sånn ca.

Skrevet

Relativt DYRE, skal det stå. :-)

Skrevet

ah... Omtrent som det som jeg har PERSONA...bare at den er billigere i unnkjøp. Bruker den ikke nå, ettersom det ikke er bruk for den ;)

Skrevet

OK. :-) Jeg anbefaler virkelig PFC. Jeg er et nytt menneske. ;-)

Skrevet

Dette var som jeg skulle ha skrevet det selv. Gutten er 20 mnd og vi har hatt sex bare noen få ganger siden han ble født. Han har sovet på eget rom siden han var 10 uker, så kan ikke skylde på han. Lysten er bare totalt vekk. Stakkars mannen min :-( Jeg går ikke på pillen, har vanlig spiral. Ingen hormoner her.

Skrevet

Etter at vi fikk vårt første barn, hadde jeg det samme problemet. Vår løsning var å avtale at vi skulle ha sex på onsdag og lørdag. Ikke spesielt impulsivt akkurat, men det hjalp. Det er jo veldig ålreit når man først kommer i gang.

Skrevet

Takker for svar, og veldig "godt" å høre jeg ikke er alene om dette.... Satt inn vanlig spiral etter fødselen, så jeg slipper p-piller og hormonpåvirkning(sliter med migrene og da funker ikke det særlig bra sammen) Ja,ja slår meg til ro med at dette går over, og som du skrev til sist her anonym: Det er jo ille kjekt når man først kommer igang:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...