Gå til innhold

Gir dere takkekort etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er noe som aldri har blitt praktsert i min familie, eller i faren til eldste sin familie.

Men så sier min nå nye svigermor, at vi må jo sende ut takkekort etter pakkene vi fikk til lillebror når han ble født...

Gjør dere det? Mulig vi ikke tar så tungt på sånt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, bestilte i går faktisk.

er ikke så dyrt da.

bestilte 35 fine kort med bilde og tekst, betalte 300 kroner inkl frakt på fotoknudsen. på japanphoto er det billigere tror jeg, men det så jeg ikke før istad...

Skrevet

Ja, har gjort det etter begge våre:-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Neida, er ikke bekymret for kostnadene.. Men tror min nye svigerfamilie er litt mer "pirkete" på sånt, enn hva min familie er..

Jeg skal bestille, og gi til hans familie, men tror min familie kikker dumt på meg om de får..

Skrevet

ja, det har vi gjort til begge barna og faatt tilbake av alle dem som vi har gitt til :)

Skrevet

Da gjør du det du føler for. Spør de i din familie da vel, om de vil ha he, he.

Og lag til svigermor sånn at hun blir fornøyd tjihi:-)

Skrevet

Ja, helt vanlig i min omgangskrets.

Skrevet

Ja, i min omgangskrets /familie er det vanlig. Jeg har fått takkekort fra alle jeg har gitt gave til i forbindelse med fødsel, og sendte også takkekort til alle vi fikk gave fra når jenta mi ble født.

Skrevet

ja, det ga vi, og vi har fått takkekort fra alle bebiser vi har hitt gaver til. Så det er et "must";)

Skrevet

Nei ikke for barselgavene. Det er ikke vanlig hos oss. Men takkekort for navnefesten, de skal jeg faktisk bestille nå :)

Skrevet

Nei det gjorde vi ikke.. Og det er bare en av dem vi har gitt fødselsgaver til som har sendt ut takkekort.... Så vil si at for oss er ikke det vanlig...

Ser ut til at det er forskjellig va folk gjør :-)

Skrevet

Helt vanlig i min omgangskrets iallefall.

Jeg laget et kort da, og brukte dette til både takkekort for fødselsgaver og for dåpsgaver.

Skrevet

Det er vel blitt litt mere populært, men det er ikke noe folk forventer da.....

Vi gjorde det da :o)

Skrevet

vi sendte også ut takkekort for barselgavene, blir ny runde nå etter dåpen og så til jul. Hi hi hi familie og venner blir jo bombadert med bilder av min lille skatt;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...