madde på pergo Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Skal vi slå oss sammen og ha vår lille forhåpningsfulle tråd her???
2prinsesserogbim Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 jeg har ikke fått mensen ikm torsdag 4 okt, bare neg tester så jeg tenkte jeg bare skulle gå ut fra når jeg venter neste mens og det er 1 november....
madde på pergo Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 4 Oktober er jo bare 6 dager siden, så det kan jo hende det var for tidlig å teste! Forrige gang jeg var gravid med min lille datter, testet jeg ikke positivt før jeg hadde gått 14 dager over IKM. Tror kanskje du bare skal vente noen dager å ta den på nytt jeg!!! Å, nå er jeg spent på dine vegne! Gi meg tilbakemld når det skjer noe da=) Lykke til=)
2prinsesserogbim Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 har begynt å gi opp håpet på at det har klaffa nå... jeg testa positivt ganske tidlig mår jeg var gravid me snuppa mi...
madde på pergo Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Nei, da...Ikke gi opp håpet! Vi skal da klare dette! Tenk så mange andre før oss i verden som har blitt gravide! Hvor lenge har dere prøvd da?
2prinsesserogbim Skrevet 10. oktober 2007 #6 Skrevet 10. oktober 2007 jeg mente bare at jeg hår gitt opp håpet at jg er gravid denne mnd.... dette er vår 1 pp da, men vi har ikke brukt prevensjon på 8 mnd ca... men har ikke prøvd skikkelig før nå da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå