Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=)

Jeg har lenge vært her inne å lest på innleggene deres for å svar på noen av mine spørsmål... Men, dette er første gangen jeg skriver noe selv! Hihi... Litt moro!

Jeg og samboeren min har vår første pp nå denne mn.

Er på dag 11 i syklusen i dag og kjenner litt stikninger på høyre side av magen.

Har hatt sex hver dag siden dag 3 (siden jeg bare har mensen i ca 2-3 dager.)

De fleste sier jo at EL som oftes er på dag 14 ved "normal" syklus. Kan det være det som lager de stikningene på høyre side?

Så lurer jeg på hvor lenge det er "vits" i å ha sex i syklusen?

Blir jo litt lei av sex 3 ganger om dagen i 11 dager/=

Dette hørtes romantisk ut du!!!=)

Haha!

Og et siste lille spørsmål; når kan jeg begynne å teste med gravitest???

Vil så gjerne ha en liten Aleksander! Eller Aleksandra=)=)=)=)=)=)

Takk for ALLE svar!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex tre ganger om dagen i 11 dager er vel i meste laget ja. Det skal jo egentlig holde med annenhver dag. Har du 28 dagers syklus vil du normalt sett ha eggløsning dag 14 ja. Egget lever i ca 24 timer etter det er sluppet, så etter det vil det ikke være "vits" å ha mer sex for å bli gravid.

Her er en grei kalender for å se hvilke dager som er fruktbare og sånn, mange her inne bruker denne: http://www.bryllup.dk/index.php?option=com_womancalendar

En graviditetstest kan du ta rundt den tiden du venter mensen, noen tester kan du ta inntil 4 dager før.

Lykke til :-) Og, ikke for å ta gleden fra deg, men vær forberedt at det kanskje ikke skjer på første forsøk

Skrevet

hehe 3 ganger vær dag i 11 dager,da hadde jeg blitt lei ja:)

du kan jo kjøpe ELtester så du vet når du har EL

billigetester.com

en gang vær dag eller annenhver dag holder nok;) må ikke bruke op de gode svømmerne vettu;)

lykke til!!

du kan teste rundt ikm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...