Gå til innhold

Ble litt inspirert av et innlegg på skravle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere irritert om dere møter noen som ikke gidder i det hele tatt å gi oppmerksomhet til barna deres, selv om dere har sittet og pratet lenge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er vanlig höflighet å snakke med barna.

Skrevet

blir ikke irritert eller såret som så mange gjør...

er jo ikke alle som er like glad i snørrungene våre som vi er :)

Skrevet

Kom igjen folkens. Dette er et spørreundersøkelse...så svar så mye dere vil :)

Skrevet

Nei, irriterer meg ikke. Hvis ungen derimot forsøker å få kontakt med han/henne og vedkommende fremdeles ikke gir ungen oppmerksomhet så blir det jo litt annerledes. Liker ikke folk som er så overlegne at de ikke gidder å svare.

Skrevet

Jeg blir litt irritert på folk som bestemmer at ALLE skal være like glad i og opptatt av barna sine som det de er...Sorry, men jeg bryr meg mest om mitt eget og om jeg glemte å spørre om å få se på ungen din kommer jeg IKKE til å miste noe søvn over det...

Skrevet

Nei, jeg bryr meg fint lite om det.

Det er heller slik at ungen får for mye oppmerksomhet, og folk kommenterer håret. Da blir jeg stående som en temmelig dum sau uten noe smartere enn "jaa..." å komme med.

Men vi hadde dåp i helga, og i kirka var en onkel og tante av meg, som jeg ikke har så veldig mye kontakt med. Jeg ble litt overrasket over at de ikke fant tid til å komme og hilse på sin nye slektning i det minste.

Skrevet

Har jeg ikke tenkt over- så sikkert ikke. Tror de fleste gir oppmerksomhet til lille bebisen da.

Skrevet

akkurat det hadde jeg ikke tenkt over engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...