Gå til innhold

flere som er oppe ved 5.30-6 tida her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fatter ikke at hun trenger så lite søvn, hun er 15 mnd.Det lengste hun har sovet noengang er til 7. Men i to uker nå, har det vært halv seks, uansett når hun sovner, og alltid tidligere hvis hun soner etter 1930...

gjesp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun sover på dagtid så er det da helt normalt? Jenta vår på 16 mnd sovner i 19-19.30 tida på kvelden og våkner gjerne kl. 05.30. Hun har pleid å få litt å drikke da, så sovner hun igjen. Da kan hun sove ca. 1 time til.

På dagen sover hun 1,5 - 2 timer. Har bare en "nap" på dagen nå.

Skrevet

Her er vi oppe som i 5-5.30 tiden. Aner ikke hvorfor hun innsisterer på å våkne da, for hun er stuptrøtt. Hun sovner som regel fint etter å ha vært våken en liten stund. Nå er hun bare 8 mnd så jeg er jo hjemme med henne. Håper ikke det skal fortsette sånn når jeg skal i jobb, for da får jeg jo aldri tatt igjen den søvnen...

Skrevet

Jepp, opp mellom 6 og 8 en gang. da skal hun ha mat og er visst ikke interessert i å sove mer... er litt over en måned.

Skrevet

Jeg er oppe i 4 - 5 tiden og vekker samboern min. Ellers kommer han seg aldrig på jobb.

Men tulla våkner ikke før 7. Da får hun melk og sovner igjen. Står ikke opp før 9 tiden hun. =)

Hun er snart 9 mnd, og legger seg mellom 18 og 19 en gang.

Hun sover 1 - 2 timer en gang om dagen.

Skrevet

Gutten vår på 17 mnd sover til 06 (ofte litt tidligere også) vanligvis.. Tidlig men greit i ukedagene for vi må være i bhg kl 07..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...