Gå til innhold

siiiiiinsykt vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorry at dette er litt langt og kanskje ett dumt spm..

de to siste nettene har jeg fått så sinnsykt vondt i magen. kommer som skikkelige rier og tar tak i hele magen. de gjør så vondt at tårene triller, jeg stønner og må ligge helt i ro å puste meg gjennom. varer vel 1 min eller så. når de gir seg litt klarer jeg å karre meg opp på beina å gå litt. det hjelper en liten stund, men med en gang jeg legger meg ned igjen begynner det. første natta trodde jeg at fødselen var igang, mens inatt tenkte jeg bare ikke nå igjen:-( ble sjekket på sykehuset igår (pga stor unge) og jeg er moden men har bare 1cm åpning. nå er jeg skikkelig møkklei, utslitt av mangelen på søvn og livredd for å legge meg igjen. noen andre som har hatt det sånn? har 1 uke til UL termin og har hatt vonde kynnere/maserier/tak i ryggen og magen i flere uker allerede (men har ikke gjort såå vondt!) dette er 2. ungen min så jeg VET at rier gjør vondt. noen forslag om hva det kan være?

bør jeg kanskje ringe lege/jordmor? er litt frustrert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville ha ringt jordmor, men har hørt at flere har hatt slike rier flere netter før det hele setter i gang. Kanskje den lille kommer snart? Hør med jordmor om du kan få en sjekk.

Skrevet

Hei...

Det er som om du beskriver hvordan jeg har det.. jeg er nå 4 dager over termin, 1-2 cm åpning og moden...

Nå har jeg riktignok vært plaget med små rier i 4 uker, men NÅ tar de skikkelig tak... men det blir verken sterkere utover eller med mellomrom mindre enn 3-4 minutter.. De er altså ikke 100% regelmessige...

Min slimpropp gikk nå, så det er vel et tegn på at ting er i gang..

håper på det.. :o) Kanskje det er det for deg også... Men hvis du er bekymra så ville jeg ringt!

Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...