Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 jeg er en av di som ser nyheter og vær.er noe jeg må ha med meg.i går la jeg merke til at det ble sagt,snø i høytliggende strøk..våkna opp av jr,sto opp,titta ut,SNØ!! Har mest lyst å grine..men det forsvinner fort.men,nå lurer jeg på.høytliggende strøk,betyr det andre etasje i huset?? Må jo det.for vi bor ikke høyere vi ;o) "blæh"
Karomamma Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Ha ha, det betyr nok andre etasje Stakkars dere, men det forsvinner fort igjen da! Jeg liker best sol og varme og er ikke helt klar for vinter enda, kjenner jeg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Nei fysjavmeg!!! Det er for tidlig altså..... Det er nok rett og slett grunnen ja, at dere har to etasjer;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 nei nei nei snø er toppen! da er det på med dress og lue, ut i snøen og komme inn igjen uten gjørme all ovet the place. det er jo ikke noe varmere uten snø.... også er det fint å se på fra innsiden av vinduet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå