Gå til innhold

Oppholdet her inne ble så alt for kort...


så gla'

Anbefalte innlegg

Jeg var på min 2. kontroll på sykehuset på mandag, hvor de konstanterte at jeg har hatt en MA. Fosteret hadde vært dødt i 3-4 uker, altså omtrent fra jeg var på 1. ul hvor vi så hjertet slå, og alt så bra ut. Vi var så sikre på at alt var bra denne gangen. I mitt forrige svangerskap hadde jeg prematurfødsel i uke 25, hvor vår bittelille gutt bare fikk leve to dager. Verden er så utrolig urettferdig noen ganger.

 

Da ble det utskrapning i går, og en helvetes dag på sykehuset. Møtte fastende kl 8. Først kl 2030 i går kveld ble jeg trillet ned til operasjon. Ventetiden var helt umennesklig. Vi lå tre stykker der som jeg tror var i samme situasjon. Vi hadde fått beskjed om at vår lille baby var død og måtte ta utskrapning. Så, da kan dere jo selv tenke dere hvordan det er å ligge der og vente, mens gråten hele tiden prøver å ta overtaket, hvor en bare lengter hjem til sin kjære, og bli ferdig med det som måtte skje. Synes det er respektløst av sykehuset å la noen som er i en sånn sorg, måtte gå igjennom det vi måtte. Etter inngrepet måtte jeg også ligge og vente en hel time før jeg fikk komme opp på avdelingen igjen. Det var vaktskifte, og ingen til å trille og ta i mot der oppe. Det skulle ikke vært lov!

 

Vel, godt å få ut litt frustrasjon i fortvilelsen. Masse lykke til jenter. Stå på, og ta vare på dere selv og nurket i magen.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, dette var forferdelig trist å lese. Jeg klarer ikke forestille meg hvor vanskelig du har det nå, men har masse sympati med deg. Håper du får mye støtte og omsorg i sorgen.

 

Det er jo nettopp det du besrkiver som vi alle her inne er så redde for.

 

Masse gode ønsker sendes til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så trist... Gråter litt her jeg. Verden er så urettferdig, og ingen skulle oppleve det du/dere gjør nå. Som andre sier, du beskriver jo det vi alle er så fryktelig redde for.

 

Bruk tida, sørg og gråt så lenge du trenger for å komme deg videre. Sender mange gode og varme klemmer. Ta vare på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sender deg masse varme tanker og god trøstende energi....føler med deg!

min forrige spire var oxo død men nå håper vi at alt sitter!!

 

Håper å seg deg i gjenn her inne senere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler med deg jeg...

vet hvordan du har det!!

 

Tenk fremover og sett pris på hverandre..det blir nok deres tur tenker jeg:) Masse lykke til::))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender også varme tanker og medfølelse til deg. Dette var forferdelig trist lesning. Hvorfor skjer slikt er et spm jeg kan stille megselv uten noe godt svar??? Hvis det kan være til trøst så kan jeg fortelle at jeg også opplevde MA etter endelig å lykkes etter flere IVF forsøk for noen år siden. Til slutt satset vi alt på adopsjon og fikk en aldeles nydelig prinsesse fra Kina ifjor. Og 8 mnd etter hjemkomst med tulla vår så skjer et STORT under.. Jeg ble gravid UTEN hjelpemidler (våre sjanser var under 10% til å lykkes på egenhånd)! Og jeg ser tilbake på alle de HVORFOR spm jeg hadde tidligere og alle brikkene faller på plass til slutt .. selv om det er forferdelig vanskelig å se når mann står midt oppi alt det vanskelige ! Ønsker deg så masse lykke til videre og er så sikker på at dere vil lykkes og bli verdens beste foreldre veldig snart !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for varmende ord og trøst jenter, Selv om det er forferdelig vondt nå, kan jeg love at jeg ikke skal ligge på latsiden. Kanskje jeg ser dere igjen når dere er i slutten av 2. tr. Det er jo et langt trimester, og jeg skal sette alle kluter til for å bli raskt gravid igjen. Tror det er den beste medisin. Heldigvis har jeg blitt raskt gravid tidligere. Lykke til alle dere herlige jenter. Ta godt vare på dere selv og nurkene i magen.

 

Mamma-mei; en ordentlig gla-historie det der :-)) Masse lykke til videre.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Er så trist på dine vegne. Hadde trodd og håpet at alt gikk bra for dere nå. Har sendt en privat mail til deg.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...