Gå til innhold

Hvor mange troll har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det største trollet her er sjokoladetrollet. Her forsvinner godisen - og jeg har ikke sett noe!

Så har vi det late trollet som bare sitter og dibber og ser på gammel episode av ungkaren.

Matvraktrollet er det værste...før det har spist opp lurer det på hva det skal spises etterpå...

Foralldelikkegåutisolatrollet - ja det kan få d-vitaminsjokk og frisk luft!

Og til slutt Vaskeritrollet. Har det sluttet å jobbe for maten eller????

:) men alle er snille altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset er det sjokoladetrollet som regjerer...tror jeg...for jeg finner jo aldri sjokoladen når jeg trenger den...

Rotetrollet jobber overtid, så han er ihvertfall her!

Vasketrollet har tatt ferie. Han har nok dratt til et flott sted uten sol og kanskje sammen med all sjokoladen....?

Skravletrollet presser på for å komme frem...Snart, veldig snart skal skravletrollet få boltre seg...

Skrevet

He he, godt spørsmål. Noen av trollene må ha store familier, ser jeg :)

Rotetrollet er veeeeldig aktivt her...

Tegnetrollet liker å sette bumerket sitt på vegger og bord :)

Vasketrollet bor her, men jeg tror det har gjemt seg for tida...

Avistrollet (broren til rotetrollet) sprer aviser overalt og drar tilmed ut av papirdunken igjen...

Potetgulltrollet tømmer godteskapet for chips og setter igjen tomme boller... (jeg mistenker at dette egentlig er far i huset, men har ingen sikre bevis ennå)

Tubetrollet spiser kaviar, leverpostei og smøreost og legger de tomme tubene tilbake i kjøleskapet...

Skrevet

Ser dere andre har akkurat de samme trollene i hus som her:-)

Smokketrollet er også forholdsvis aktivt her i huset, gjemme smokker er visst topp prioritet til tider!

I tillegg kan nevnes undertøytrollet som stadig roter med undertøyet til 3 stk rosaer, mammarosa og to store rosaer:-)

Hvorfor ligger det plutselig små, og da mener jeg SMÅ g-strenger og bher i str 70 A i mine skuffer liksom?

Tror det trollet trenger briller jeg;-)

Skrevet

Vil bare si at vasketrollet har vært hos meg i dag å vasket badet OG pusset vinduer. Skal jeg sende det videre? :)

Skrevet

Hoi hoi, send det hit!! Jeg måtte "avbestille" vår gode venn fra Polen i dag siden lillemor er syk. Vi kan jo ikke et vasketroll flyende når vi skal kose oss under pleddet...

Skrevet

Det skal jeg gjøre. Skal ha dåp til helgen så det var greit å få det unna. Måtte bare skryte litt, vindusvask er noe jeg ikke gjør med glede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...