Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Våknet i dag med kjempe kynnere og hard mage. Når jeg reiste meg opp merket jeg kjempe vondt i korsryggen, nesten som dengang jeg hadde mens / eggløsning. Har trykk over navelen også! Lå i senga til over 11, orket ikke å stå opp. Jeg har tatt en smertestillende for ryggen og håper den gir seg snart. Nå føler jeg meg bare slapp, vondt i hode og i kjempe dårlig form. Tror dere dette er farlig, burde jeg ringe legen? Er i uke 33 forresten...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Kynnere...går over...vil jeg tro! :-) Du kan ha ligget i en låst stilling.Se det an..
Tulletutta Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 ring til føden å høyr ka dei meiner du, er betre det enn å være begymret og uvel. Rekner med at dei nok vil ha deg inn til ein sjekk.
Sussa jan 2016<3 Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Visst du e i tvil, eller bekymra så ring legen/ jm.....
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Hvordan går det med deg? Har du snakket med lege/jordmor eller fødeavd.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå