Gå til innhold

Noen som har Be Safe izi combi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fornøyd?

Hvor gammelt er barnet som bruker det og når begynte barnet å bruke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempe fornøyd. fikk det ved 8 mnd ca og bruker det bakover vendt enda. 3 år.

er best i test og.

virkelig verdt pengene!

Skrevet

Hva koster det?

Skrevet

husker ikke helt lurer på om det var 2600 men det var kansje tilbud. ring butikken og hør.

eneste minus med sete er at det tar litt plass. men det er jo bare og ta med bilen og prøve det.

hvis det ikke haster med og kjøpe så ville jeg ha venta til rundt jul og nyttår da var det i hvertfall tilbud på mange seter i fjor

Skrevet

Har det til minsten. Fikk det da han var ca 5 mnd. Nå er han 9 mnd. Tenker å bruke det lenge.

 

Kjøpte det på salg i sommer til 2790,-

Skrevet

Ok, tenkte å vente til påsketider - da er han ca 10-11 mnd... Han bruker izi sleep nå og kan bruke det frem til da...

 

Skrevet

jeg er ganske fornøyd egentlig..MEN det tar en del plass og er ganske bratt i ryggen..vi fikk det da hun var 6 mnd men likte ikke å bruke det pga det..men nå er hun jo mye sterkere så det er ikke noen problem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...