☆Pacific sunset☆ Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er du fornøyd? Hvor gammelt er barnet som bruker det og når begynte barnet å bruke det?
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 kjempe fornøyd. fikk det ved 8 mnd ca og bruker det bakover vendt enda. 3 år. er best i test og. virkelig verdt pengene!
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 husker ikke helt lurer på om det var 2600 men det var kansje tilbud. ring butikken og hør. eneste minus med sete er at det tar litt plass. men det er jo bare og ta med bilen og prøve det. hvis det ikke haster med og kjøpe så ville jeg ha venta til rundt jul og nyttår da var det i hvertfall tilbud på mange seter i fjor
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Har det til minsten. Fikk det da han var ca 5 mnd. Nå er han 9 mnd. Tenker å bruke det lenge. Kjøpte det på salg i sommer til 2790,-
☆Pacific sunset☆ Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 Ok, tenkte å vente til påsketider - da er han ca 10-11 mnd... Han bruker izi sleep nå og kan bruke det frem til da...
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 Min gutt var over 72 cm og 9 kg da han var 5 mnd =)
silhah og emilie Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 jeg er ganske fornøyd egentlig..MEN det tar en del plass og er ganske bratt i ryggen..vi fikk det da hun var 6 mnd men likte ikke å bruke det pga det..men nå er hun jo mye sterkere så det er ikke noen problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå