Gå til innhold

Fortidlig å handle i uke 18??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor på en litne plass et utvalget ikke er så stort.

På lørdag skal vi på bytur, hehe.. :)

Har litt lyst til å begynne å handel litt, men jeg er "bare" i uke 18.

Synes dere at det er for tidelig å handle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det velger du helt selv..jeg begynte handlinga i uke12 ca!!

 

Det er vanskelig og la være;)

Skrevet

begynte handlinga i uke 16:) men fikk første gaven i uke 14=) Kjør på du.. noen mener vente tiden blir så lang av å starte tidlig, men det bestemmer man vell selv.. synes ventetiden blir lang av å vente uten å handle- Derfor handler jeg=))

 

Tvitvi=)

Skrevet

Jeg må bare legge til at jeg synes selv at det var litt tidelig når jeg tenker på at jeg begynte i uke 12,gjør nok ikke det gang til.Neste gang venter jeg til jeg har vært på ul...

 

Fikk en liten nedtur på ul og beskjed om at barnet vårt ikke er helt frisk pga utvidelser i nyrebekkenet!Tenk om det hadde vært noe annet...Puhhh,så glad for det ikke var det...men for og være helt sikker ville jeg ventet neste gang....men det er fordi jeg fikk føle på det at ikke alt er ok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...