Gå til innhold

Oj, kinkig situasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste helg får vi besøk av et vennepar med barn, de bor i en annen by enn oss.

Vi sa til dem at når de kommer skal vi be noen andre veldig gode og felles venner også, og så tar vi en koselig middag sammen alle sammen.

Nå ringte de nettopp og spurte om de kunne få be et annet vennepar også. Dette er egentlig en venninne av vår venninne, vi kjenner henne bare såvidt, pluss mannen hennes som vi ikke kjenner særlig godt heller.

Problemet er at min samboer absolutt ikke holder ut den mannlige delen av dette, og det gjør heller ikke en av de andre som kommer.

Han har overhodet ikke lyst til at de også skal komme, men vi var jo uansett nødt til å si ja. man kan liksom ikke si at "nei, dere får ikke invitere dem, for de er så teite".

Samboeren min er helt fortvilet og lurer på om dette bare er noen vennene våre gjør for å lure/erte ham, altså at de bare tuller og ikke egentlig har tenkt å be dem, siden de er fullstendig klar over hvor vanskelig han har for å takle denne andre mannen.

Hm, jeg kan ikke akkurat spørre hva dere hadde gjort, for man kan vel ikke gjøre annet enn å la dem komme, men. For min del går det greit, men samboeren min gruer seg og prøve å finne ut måter å unngå å be dem på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde sagt at det passa litt dårlig for dere tenkte å bare være dere som alt er bedt...blir jo fort litt mange..og heller ha det til gode en annen gang...

Skrevet

jeg tror det blir litt vanskelig, for de vet at vi er nokså uhøytidelige og vanligvis ikke synes det gjør noe om vi blir litt mange.

Skrevet

Det er jo vanskelig å si annet enn ja, men jeg hadde spørt hvorfor de vil invitere dem med i og med at de vet hva de syns om hverandre.

Skrevet

Jeg ville sagt det som det var, at mannen din og han andre ikke har noe til overs for han gutten. Så da blir det ikke en artig kveld for de, og det er jo dumt. Kommer selvfølgelig an på hvor godt forhold du har til venninna di da, om det er naturlig å være ærlig om sånne ting. Og hvis hun allerede har spurt de andre er det for sent..... Men dårlig gjort av henne da, hvis hun vet hvordan ståe er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...