Ladycaliente Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg må virkelig ta av meg hatten for slitere som er i nte pp men som fortsatt klarer å holde motet oppe.... Har egentlig ikm den 14, men klarte rett og slett ikke å vente lenger så jeg tok den siste cb testen jeg hadde liggende i dag. Ikke noe anntydning til graviditet..Og så tenker jeg jo litt som så..Hadde det vært noe, så hadde den vel vist svake anntydninger til kryss selv om det er 4 dager til ikm??? Vet jeg bare er i min 6pp (bare og bare) Men det blir tøffere og tøffere hver gang testen er negativ..Hva gjør vi galt??? Vet det er dumt å si det, men har bare lyst til å gi opp jeg..er så lei skuffelsene.. Det har egetlig ikke vært så ille før som det er akkurat i dag..Føler meg skikkelig deppa og nede....skikkelig blææææ Jeg og sambo hadde jubileumsdagen vår i går også..Vi har holdt i hop nå i 8 år. Hadde også store forhåpninger til dagen..på noe litt ekstraordinært.. Da jeg kunne ha tenkt meg en forlovelse snart... Uansett vi bestemte oss for å ta en koselig tur i skogen, med varm kakao og annen snacks i ryggsekken..det var veldig koselig..vi satt på en krakk og kikket på stjernene og koste oss. Når vi gikk tilbake, stoppent han opp og sa "vent litt" og begynnte å rasle i lomme..ble litt små lam i kroppen og tenkte..nå skjer det, nå skjer det. Det han bladde opp av lommen var 2 stk flax lodd..FLAX LODD FOR SVARTE FXXX!!????.Hadde mest lyst til å kaste de på han. Vi har vært gjennom forlovelses tema mange ganger..men unnskyldningene kommer som perler på en snor. Selv om det ikke høres sånn ut nå så har vi det fryktelig bra sammen og jeg vet han elsker meg. Det var dagens frustrasjon og en stor dose selvmedlidenhet:) Måtte bare få det ut:)
Venter på 3_de spire Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Nå føler jeg med deg!!! Skjønner godt at du blir lei av å vente på mensen og håpe, for så å bli skuffa. Men det er ikke sikkert du blir skuffa denne gangen, ikke alltid de er positive før IKM. Kommer vel an på hvor mye hcg kroppen produserer. Test på nytt om noen dager!! Og du kan jo fri du da!! Lykke til!!
bittelill Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Hei hei Her kommer pep-talken, eller i alle fall et forslag til hva du kan gjøre for å holde motet oppe. Selv er jeg nå i min 7. pp kanskje? Eller 8. men uansett, jeg begynte i min 5. pp å utvide prøvingen til å inbefatte tiltak som kunne hjelpe. Jeg leste om kjerringråd og hvordan tolke kroppslige tegn osv. Jeg vet bl.a at jeg bommet mye på el mine første to og kanskje tre pp fordi den alltid kom senere enn det jeg trodde. Jeg tenkte jeg skulle teste grapefruktjuice en måned, kanskje slimløsende hostesaft neste, og så begynne med el.testing etter det igjen. Nå vet jeg ikke hvor mye av dette du har prøvd, men det funker for meg fordi det betyr at jeg gjør litt nytt aktivt hver måned og kan tenke "Kanskje akkurat DETTE funker for meg????" For min del endte det i en positiv test i august, men dessverre med påfølgende SA. Etter SA var jeg så klart veldig nedfor, men for å komme meg videre begynte jeg med akupunktur. Og hvis det ikke klaffer denne gangen, så skal jeg ha akupunktur en måned til og legge til el-testing og hvis det fortsatt ikke skjer noe, så er det faktisk ikke lenge til jeg skal be om utredning. OK vet ikke om det bare er min syke hjerne dette virker på men det er i alle fall et forslag Når det gjelder kjæresten din og frieri kan jeg desverre ikke hjelpe siden jeg også har en kjærest av type treeeeg Men det tar jeg ikke så tungt. Du vet det er skuddår i 2008 så da kan du jo gå ned på kne selv? Kan jo bli like romantisk hvis det er du som frir.Jeg vet ikke jeg. OK uansett håper du får en oppsving i humøret snart!
Ladycaliente Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2007 Takker så mye for pep talken og ikke minst omtanken. Må først si at det var utrolig leit å høre at graviditeten din endte i en sa. Det må virkelig gi motivasjonen en knekk. Og når det gjeder kjerringråd så har jeg prøvd alt fra slimløsende hostesaft til te som nesten resulterte brekkninger..har tom fora gubben med masse tomater som visstok skal hjelpe på sædkvaliteten. Jeg har nærmest slavisk fulgt diverse kjerringråd. Men har faktisk hørt en del positivt om akupunktur så det er fristende å prøve. Hvis det ikke klaffer neste gang som blir min 7pp så vurderer jeg å prøve..det skader jo ikke. Når det gjelder frieri så var det ikke på lang nær så skuffende enn negativ test, men selvfølgelig så hadde det vært koselig. Og jeg har merket at det plopper ut de mest utrolige ting ut av munnen på mannfolka noen ganger..jeg spurte hvorfor han ikke vill enda eller hvorfor det ikke var av stor for han betydning å gifte seg...nei uff da blir det så mye stress hvis man skulle skille seg...vet at han ikke mente det slik han sa det.. uff latterlig i grunn. Og når det gjelder frieri fra min side, så tror jeg ikke jeg hadde følt meg vel med det..vært rett og slett alt for unaturlig..vil at mannfolka skal ned på kne:). Ønsker deg i alle fall masse lykke til og håper at veien til 1 trim ikke er så lang her ifra for oss begge.)
Ladycaliente Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Ja jeg klamrer meg forsiktig til håpet om at det fortsatt kan være en kjangse denne pp..men ikke alt for mye..Holder med 1 stor skuffelse i mnd. Skal bestille noen tester på nettet nå..da har jeg dem vel på fredag..men tester først søn eller mand. Får bare kryss fingre og tær, bein og armer..og alt som krysses kan. Takker for omtanke og sympati:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå