*Rutletutt* Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Han har fått vannkopper og har slitt veldig med nattesøvnen siden han fikk det - han klør og kaver på. I går var vi hos legen og han fikk Vallergan. I natt har det ikke vært en knyst fra ham og han sov til halv ti i dag...da satt han på sengen og sa "lalle litt til, mamma" da han først hadde våknet....stakkar, var sikkert litt gruggy, men han hadde nok godt av det likevel. Han er i helt fin form nå og ser ikke ut som om han er i ulage lenger nå)
Reflexia Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 så deiliig for både han og deg!! hvor gammel er han? spurte legen om jeg kunne få vallergan til dattera min på snart tre,fordi hu var syk i lang tid(forkjølet,tett.kastet opp og utslett...(1,5 uke))men fikk ikke fordi hun var for liten....
*Rutletutt* Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 Han blir 3 i desember, så det var jo rart... Har har sovet utrolig dårlig i lang tid nå. Da vannkoppene brøt ut ble det helt uutholdelig både for ham og oss....så dette var godt:o)
Reflexia Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 det unner jeg dere!! en god natt med bra søvn er viktig!! får håpe han bllir helt frisk nå da!! slitsomt med grinete og syke unger..(vi har en liten en med kolikk også,men kom oss gjennom perioden storesøster var syk,selv om det så litt håpløst ut..)skjønner ikke hvorfor vi ikke fikk det...kanskje legen er litt gnien...hehe..
*Rutletutt* Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2007 Har en liten en med kolikk vi også...hun er 10 uker nå, så det går litt bedre...men noen kvelder og netter er fremdeles sliiiiiitsomme:o( Her har vi gjort det sånn at jeg sover på vårt soverom med henne og samboer sover på gjesterommet og tar seg av Tobias...tror nesten han har fått minst søvn de siste ukene....men i natt fikk han sove:o) Hmmm...gnien lege, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå