Reflexia Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 dere som klipper ungene selv..hvor har dere kjøpt en god hårsaks? har ikke finni en eneste som jeg synes er god..må jeg i en frisørsalong?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Vet ikke om dette kvalifiserer til noe slags anmeldelse til en nemnd eller noe, men jeg bruker saksene etter bikkja jeg. Hadde en serdeles fancy Cocker Spaniel en gang i tiden, som måtte klippes. Kjøpte sakser på dyrebutiken, men jammen funker dem på unger også! (nevner dog i denne sammenhengen ingenting om frisørferdighetene mine)
happybirthday Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Og jeg har bare brukt helt vanlig altmulig-saks, slik du klipper papir med og lignende.Går det også, selv om de ikke er av de skarpeste. Gutten vår på snart 6 nekter faktisk å gå til vanlig frisør, selv om jeg helt siden han var 4 år har prøvd å overtale han til å prøve vanlig frisør....(dette fordi jeg ikke er så veldig flink til å klippe. Hakk synes veldig lett på hår som er så stritt og glatt som hans). Men nei, bare mamma er bra nok her . He-he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå