Gå til innhold

Hmm, noen andre som har det sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet med pillen og hadde første mens 10/9, hadde såre brystvorter ca 6 dager etter EL noe som ikke er tilfelle lenger, men er TRØTT og sovner på sofaen kl 9-10 om kvelden..Har hatt mensmurringer i et par uker og venter jo egentlig på tanta så...Er blå i underlivet, mer enn hva jeg tror er vanlig, hadde skikkelige "menssmerter" for et par netter siden, var så vondt at jeg nesten ikke klarte å sovne igjen og i dag tidlig føltes det ut som om magen hadde vært på aerobic, var utrolig støl på en måte. Korsryggen er også vond, men dette kan også skyldes at jeg står mye på hardt gulv på jobb..Dette er første pp for min del, men lurer jo alikevel på om det er noen som har hatt det sånn OG vært gravide.... Legger ikke så mye i disse symptomene, men ligger jo i bakhodet og lurer da.. :-) I går nektet min kjære meg å ta en øl fra kjøleskapet, stod foran og sa at jeg fikk pent ligge unna ellers så ville han stå foran kjøleskapet og passe på resten av kvelden, hehe søt da :-) hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, jeg har vel hatt akkurat det samme som deg.. hadde min første mens 12/9, men tr kom 4 dager før ikm, så her venter vi bare på neste el og pp nå.. mens-symptomer er jo desverre veldig like graviditetssymptomer, så det er vanskelig å vite egentlig.. men du kan jo teste.. kan jo være en liten inni der nå.. lykke til iallfall, håper du er heldig!!

Skrevet

ta en test da vel å la oss få høre,spennende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...