Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Varm nok på vinterstid eller? De er så fine..
silhah og emilie Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 jeg har koseposen og JA de er nyydelige:) vi bruker den nå til emilie, men kommer til å bytte til voksi når graderstokken viser - det er "bare" dobbelt fleece som er foret med vatt, men klart om du feks bruker lammeskinn, ullteppe inni og kanskje vind tett trekk over så blir det vel greit:) men litt tungvindt
lenej :o) Skrevet 12. oktober 2007 #3 Skrevet 12. oktober 2007 også er det viktig å kle barnet etter temperatur!! ikke minst! Har nok bytta til voksien nå, men må kanskje bytte over om det blir varmere. bruker å bytte til voksien mellom 0 og minus4-5 grader. kommer jo ann på da. men bruker koseposen hele året, om an skal noen plass, f.eks over til naboen, så putter eg bare mini i posen, å løper over veien :)
mayaya Skrevet 12. oktober 2007 #4 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg kommer til å bruke posen til det kryper under frysepunktet, og ta den fram igjen straks kulda forsvinner. Jeg er veldig fornøyd med min da, og hae endt opp med noen i julegaver og :-p
lenej :o) Skrevet 12. oktober 2007 #5 Skrevet 12. oktober 2007 hehe, ja, du må være den beste kunden sett eg er ferdi med dukkeposene? har en igjen, men tar den etterpå... middag først!!
mayaya Skrevet 12. oktober 2007 #6 Skrevet 12. oktober 2007 Ja, men jeg elsker dem jo :-p *fnis* Jg skal inn og se på dukkeposer ja, men først skal jeg være med gutta mine i bassenget! *plask, plask*
lenej :o) Skrevet 12. oktober 2007 #7 Skrevet 12. oktober 2007 ååå.. eg vil åsså bade!!! njææhh... skal legge ut et jubel-innlegg her på dib nå! :)
Hobbyfotografen og Em Skrevet 12. oktober 2007 #11 Skrevet 12. oktober 2007 Har ikke sett at du lager dukkeposer også.. Så fine da! Sånn skal vi ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå