Gå til innhold

Er jeg helt dum i hodet???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet mitt våkner av og til om natten (I 4-5 tiden) og hvis ikke det hjelper å gi ham smokken tar jeg litte granne malt på smokken. Da sovner han igjen med en gang og sover til 8-9. Har prøvd å gi ham melk, men da drikker han ikke så mye før han sovner igjen.

Er det helt bak mål å ta litt malt på smokken? Er det andre som gjør det?

Jeg gjør det av og til om dagen også hvis han er veldig grinete. Da blir han blid og fornøyd igjen med en gang..

Dette fungerer litt for godt. Hehe:)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAA DU ER DUM I HODET!!!!

hihihihihi...NEIDAAAAA:...tuller jeg hihi.....

Men kjære deg anonym....Ser ingne grunn til være anonym her:)

Men hvis det fungerer, så er vel det bare fortsette med det. Det er jo ikke akurratt et helt glass malt du gir, bare litt på smokken, så JEG ser iallfall ikke faren med det:)

Så NEI, Du er IKKE dum ihodet ditt:)

 

Lykke til...

Skrevet

Det eneste jeg hadde vert litt skeptisk til er tennene,om babyen din har

fått det.

Skrevet

Har ei venninne som bruker malt på smokken for å få ham til å ta den så tror ikke det er noe problem å bruke malt sånn så lenge baby trives med det. Og om det fungerer er jo det veldig bra, prøvde jeg også, men lillegutt hater stort sett smokk uansett han... Tok ikke lang tid før den kom ut igjen...

Skrevet

Godt¨å høre at jeg ikke er dum i hodet. Hehe:) Gullet har ikke fått noen tenner ennå.

 

Skrevet

Genialt, dette må jeg også prøve ut! Tjihi:) Men skal bare gjøre det på natta tror jeg, til tennene kommer og til nurket får fast føde og jeg god og mett hele natten=)

Her spises det heller ikke særlig om natten selv om vi våkner...og jeg gir mme, så blir veeeldig våken av "ingenting"

 

Du er ikke dum, men smart:) Bare det ikke blir vanskelig og venne av da..kanskje jeg skal tenke litt på det noen dager. Hehe...

Skrevet

Det er det jeg er redd for. At det skal bli vanskelig å venne han av med det når tennene kommer.. Men det er jo absolutt ikke hver natt jeg gjør dette. Det er ca 1 gang i uken.

Jeg har akkurat begynt å gi ham grøt og regnet med at han skulle sove bedre og lenger men foreløpig er det omvendt. Får håpe det bare er en tilvenningsfase.

 

Godt å høre at jeg er smart. Hehe:)

Den overskriften var mest for å få oppmerksomhet om innlegget. Jeg får aldri svar når jeg spør om noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...