jente og gutt Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Hva med å lege en tråd med ideer og feks internett adresser med fine ting??? Vi kan vel alle trenge gode ideer.
yogamamma Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 enig!!! og ikke for kreativt heller. Realistiske gaver. Orker ikke bake 17 sorter eller springe byen rundt.
mine små alver... Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Vi har bestilt kalendere vi tidligere. VI har familie spredt over hele landet og synes dette var en løsning for oss.. Koster ca.150.-kr pr kalender. Det er veldig enkelt og flere fotobutikker har dette tilbudet. Er iallefall kjempefint hvis dere har barn fra før,men kanskje like aktuellt ellers også..
Enda en på vei Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har levert alle bildene fra bryllupet inn til Japanphoto og fått dem trykket i en hel bok. Kjempe fine bilder og jeg får dem akkurat slik jeg vil ha dem.. Så årets presang blir fotobok til hele familen.. Prisene varierer fra 149 og oppover, tror jeg....
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 www.monogramservice.no Her har jeg kjøpt ullpledd med navn på til besteforeldre, og oldemoren til poden skal få toalettmappe med "oldemor" på Ellers har de håndklær, bamser, luer, capser, forkle osv.
carina og *jentegullet* Skrevet 10. oktober 2007 #7 Skrevet 10. oktober 2007 www.oriflame.no 50% på hovedprisliste ut dagen...masse fine produkter til både små og store,
amy_de Skrevet 10. oktober 2007 #8 Skrevet 10. oktober 2007 www.unicef.no - klikk inn på nettbutikken Masse fint til store og små
Niem og Patrick Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 www.probat.no kule t-skjorter På qxl.no er det en fyr som selger fotballtrøyer til ca 90kr stk, så om du har små gutter i familien er dette fine presanger. Får drakt og shorts, mange forskjellige lag og spillere.
Nå har jeg tre gull;-)! Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 www.babydesign. www.nok200.com Cubus har veldig fin ull/bomullserie og har også fått inn ullfrotte gensere med glidelås. Disse er kjempefine nå mot vinteren:-)
Nordlyspar♥ Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Hmmmmm, passer kanskje ikke helt inn, men men.. For noen år tilbake kjøpte jeg et lass med glasskuler, uten mønster og helt gjennomsiktige. Disse dekorerte jeg med pynt, og navnene til alle i slekta. Meningen bak det hele var at hver og en skulle henge opp sin egen kule med navnet sitt på treet på lillejulaften. Slik at alle var med på den gode tradisjonen om å pynte treet i lag.... fikk kjempegode tilbakemeldinger hos slekta...
kungfupanda Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg liker veldig godt å gi gavekort på forskjellige ting; hudpleie, massasje, kinogavekort, middag, klær, bøker etc. Ark.no har forresten ganske billige bøker hvis du bestiller på nettet. Ellers finnes det mange steder på nettet dere kan lage egenkomponerte t-shirts. Hva med en sort t-shirt med svart skrift; PAPPA Stilig, og morsom. F.eks http://www.nicedeal.no Mange av eksemplene der er litt harry, men lager du selv kan de bli kule. Jeg har gitt bort sorte t-shirts med skriften PLOITI. Ser jo ut som POLITI, men nei da Alle synes det er stilig og gøy.
mine små alver... Skrevet 11. oktober 2007 #14 Skrevet 11. oktober 2007 Hei. Hørtes ut som en orginal og gøyal ide. Jeg er veldig glad i handarbeid,Hvor kjøpte du disse glasskulene????Og hva brukte du på de? Glassmaling?stoffbiter?annen pynt??
*Lenn* :-)) Skrevet 11. oktober 2007 #15 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg og søsteren min har gått sammen og gitt mormor hjemmelaget kalender fra barnebarna (varierte bilder av alle barnebarna tatt gjennom året som har gått) de tre siste årene. Nå begynner hun å hinte allerede i august, slik at vi ikke skal glemme årets kalender allfoto.no Ca. kr.320,- mener jeg å huske, og det er inkl.porto.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 11. oktober 2007 #17 Skrevet 11. oktober 2007 Søsteren min lagde syltetøy og dekorerte glassene selv. Kjempe-fin gave:-)!
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #18 Skrevet 11. oktober 2007 Også "julegodt" som karameller, marsipan osv. som er hjemmelaget, er jo hyggelig å få på fint dekorerte glass. En venninne av meg lager tøfler til både slekt og venner: strikker og tover de i vaskemaskinen, og bruker ca én dag pr par. Hun har laget til min baby og - de er kjempesøte =) Så for de som strikker er jo det en god ide.
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #19 Skrevet 11. oktober 2007 Til de som har barn fra før: Få de til å male på litt tykk kartong. Kutt disse hvor det passer best og putt de inn i f.eks Fjallsta-ramme(husker ikke helt navnet) fra Ikea. Kjempestilig! Ellers hender det at jeg har kjøpt julepynt på Panduro i januar på salg og laget dette til julegaver året etterpå. Alt fra nisser, kuler, epler osv... Gavekort en flott, men litt kjedelig kanskje? Vin eller annet drikke er flott å gi til de som "har alt". Flaskene blir jo borte etterhvert også. Hm...trenger virkelig hjelp i år selv jeg... Aner ikke hva jeg skal ordne... )
venter på junior:) Skrevet 11. oktober 2007 #20 Skrevet 11. oktober 2007 På www,venneslanetthandel.no har de mange skrullete oppfinnelser man egentlig ikke har bruk for, men som kan være litt morsomme...
Leona* Skrevet 12. oktober 2007 #21 Skrevet 12. oktober 2007 Så bra med en julegave-tråd: ) Var inne på unicef i går og sendte inn bestilling. Men fikk det ikke til.... Pc`n bare jobba og jobba, uten at det skjedde noen ting. Får vel prøve igjen etterpå. Det var veldig mye fint der ihvertfall. Også liker jeg at pengene går til et godt formål : ) Litt mer ok å gi bort sånne gaver, enn høner, frø, og sånn som kirkens nødhjelp har. God ide, men litt stusselig å gi bort synes jeg. Skal også bestille julegaver på venneslanetthandel. Masse artig ting : ) Ellers vil jeg gi bort: vin, barneklær, gavekort på cd/bøker, flaxlodd (til de jeg virkelig unner penger...!). Også er det greit med sokker, luer ol fra sportsbutikk. Kvalitetsting, som folk stort sett har bruk for, men sjelden gidder å bruke penger på selv.
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 12. oktober 2007 #22 Skrevet 12. oktober 2007 http://www.julegavesiden.no/
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 12. oktober 2007 #23 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg tenkte jeg skulle lage sjokolade i år jeg.. Med fyll.. Har kjøpt en sånn silikonform med topper, slik at man pensler smeltet sjokolade nedi toppene, og lar det stivne mellom hvert lag, så legger man i den fyllen man har lyst på, og så pensler noen lag til over der. Tenkte å putte de på fine glass. Blir sånn litt i tillegg til eks. rødvinsflaske, duk etc.. Har også tenkt å hekle juletrepynt å gi bort. Søte små røde hjerter.
vitaminbjørnen Skrevet 12. oktober 2007 #24 Skrevet 12. oktober 2007 Jeg gir gjerne en vinflaske til venniner,men dekorerer de flott, gjerne overdådig med pynt. Legg litt tid og sjel i det Og lager hjemmelaget juletrepynt og gir bort. Ellers er jeg en butikkshopper hehe
jente og gutt Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #25 Skrevet 12. oktober 2007 Mange gode ideer her. Noen flere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå