Gå til innhold

Dere som bor i OSLO og omeng se HIT :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag reiser vi nedover til Oslo, men vet ikke helt hva vi skal ta med oss...

Reiser fra vinter-Tromsø så her er det vinterdresser, voksipose, vintersko og vinterjakke som gjelder.

Men hva tar jeg med til Oslo, skal være i 2 uker. SKal også til hedemarken en tur..

*Voksipose eller softbag med dyne til babyen?

*Vintersko eller lave skinnsko til meg?

*Vinterdress eller vår/høstdress til Lucas?

*Støvler eller cherrox til Lucas? eller kanskje vinterskoene?

*Skinnjakke eller vinterkåpe til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortiden er det 0-5 grader om natten og 5-15 grader om dagen,

så det kan være greit å ta med litt varme klær.

Skrevet

Når bruker snøen og komme? *føler meg litt dum nå, har til og med bodd i Oslo*

Skrevet

Tja, er frost om natten og 5-10grader om dagen. Kan jo bli ganske mye kaldere de neste to ukene. Ville tatt med voksi, og heller hatt den åpen om det blir for varmt. Tror ikke du trenger vintersko til deg selv. Cherrox og høstdress er nok greit til Lucas. Og heller noe å ha under om det skulle bli kaldere. Om du skal være ut tidlig om morgenen eller sent om kvelden ville jeg tatt med kåpe. Er rundt 0 grader om morgenen. Men skinnjakke holder nok på dagen.

Skrevet

Pleier å komme en liten runde men snø i okt/nov, så er det som regel bart til jul omtrent.

Skrevet

takk for svar! nå ble jeg mye klokere :o)

Skrevet

*softbag med dyne til babyen

*lave skinnsko til deg

*vår/høstdress til Lucas

*Støvler eller cherrox til Lucas

*Skinnjakke til deg

Man er sjeldent ute når det er midt på natten og om dagen er det helt ok temperaturer her, alt fra 8-14 gr. Fint vær i oslo nå ! Jeg hadde iallefall ikke overdrevet med klærne, jeg kler ikke på snuppa noe vinterdress nå, da hadde hun jo svimt av. Går i en høst fleecedress om det er kjølig, lue og votter. Helt vanlige sko med gode sokker.

:)

Skrevet

Takk for svar!

Da blir det som du sier :o)

Har med småsko til Lucas i tillegg. Tra med Fleecedressen til å ha under om det skulle bli kaldt. Og skjerf og hansker til meg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...