Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Sambo kunne tenke seg å ha fest her hjemme for å bli bedre kjent ned de han jobber med og så vi skal få litt nye venner ettersom vi akkurat har flyttet hit. Han mente at det ikke var noe problem å ha fest nede selv om sønnen vår på snart 3 mnd sover oppe, hva synes dere om dette? Jeg ammer så jeg kommer til å være edru og tilgjengelig for ham som om ingen var her så han merker ingen forskjell så lenge lydnivået er tilpasset...
Alvepike Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Så lenge du holder de som er påvirket av alkoholen borte fra barnet så hvorfor ikke.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 Så lenge som du ikke er drita full også så ser jeg ikke noe problem med det. Så lenge som besøket klarer å oppføre seg og ikke tryner drita full inn på rommet til barnet og tar det opp så.
6Ymamma Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Kan ikke se problemet i å samle en gjeng med venner, men det kommer jo litt an på hvilken type fest dette er da.... og ikke minst blir! Akkurat i denne situasjonen din hadde jeg ikke villa det, siden dere ikke kjenner disse folka så godt, selv om de virker snille og greie kan folk virke anderledes på fritiden enn på jobb, og mange, MANGE mennesker forandrer seg jo totalt hvis de får en liten dråpe alkohol. Dette er min mening da..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Det blir forbud mot å gå opp i annen etasje og vi kommer nok til å låse døren til rommet i tilfelle noen skulle rote seg opp dit, men er jo snakk om folk som nærmer seg 30 her så vil tro at de tar hensyn, mange har nok barn selv også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå