Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Er det noen som bruker "vanlige" strømpebukser her? Eller må jeg bruke strømpebukser for gravide? hvor får jeg kjøpt de?
Erisa* Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har tenkt å kjøpe strømpebukse for gravide på hennes og mauritz, det koster ca 100 for en to-pakning, syns jeg å huske. Hvis du ikke bor i nærheten av en hm-butikk kan du kjøpe på nett: www.hm.com
canutten Skrevet 10. oktober 2007 #3 Skrevet 10. oktober 2007 hei! jeg kjøper mine på prix, den største størrelsen 46-48 de kan jeg dra godt under armene og de brukte jeg hele tiden sist! veldig sexy..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå