Susan*lillegutt og mini* Skrevet 10. oktober 2007 #1 Skrevet 10. oktober 2007 Mini blir 6mnd dein 13,kan jeg gi han litt brød nå,med leverpostei på eller bare smør? Husker ikke fra lillegutt når det var vi starta med brød..men mener det var i denne tiden.. Mini får jo grøt hver kveld,og melk resten av dagen,så er vel kanskje på tiden å begynne med en lite brødmåltid,kanskje til frokost eller formiddag...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. oktober 2007 #2 Skrevet 10. oktober 2007 Jeg prøvde når han var rundt 6 mnd, men da ville han ikke ha.. Du kan jo prøve..
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2007 ja,tenkte å prøve litt nå i formiddag,se om han vil ha,han er et lite matvrak så tror nok han liker det ja,hehe =)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 10. oktober 2007 #4 Skrevet 10. oktober 2007 Helsestasjonen her seier 7mnd men begge mine har fått det før dei var 7mnd. Det har ikkje vert store mengder men litt nå og da. Eg hadde prøva hadde eg vert deg!!
Gjest Skrevet 10. oktober 2007 #5 Skrevet 10. oktober 2007 Begge barna våre har fått smake brød fra de var 5,5 mnd. Vi fuktet små brødbiter med vann,mm eller mme den første tiden.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2007 han fikk litt nå,med leverpostei på,det gikk ned..men må nok mer tilvenning til ja,hehe,mange rare grimaser =) Kanskje jeg skal begynne å gi han to grøtmåltider...får ikke full porsjon enda på kvelden,holder på å stige med mengde grøt..så kanskje litt på formiddagen hadde vært greit også..? ikke full posjon da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå