Gå til innhold

Hva veier deres 3 måneders gamle unge??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er en stor plugg på 7,3kg!!! Hæregud er det mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe. der slo jeg deg gitt! min er 8050! og tre mnd på mandag! hehe. han er 65 cm lang også da så han er STOR ikke feit! hehe.

Skrevet

min er litt over 3mndr å sist vi fikk an veid så var det 8020 å 66lang...

ikke feit men bare lang å stor...

så vet jeg ikke hva han veier,,

Skrevet

Takk å pris. Fikk høre at dette var ganske unormalt jeg, så bekymret da sju:) Alle kommenterer at han ser ut som en 8 måneders gammel baby.

Blir litt irritert når alle spør hva jeg forer ungen med. Ehhh

Hilsen HI

Skrevet

min gutt veide 6 kg og var 62 cm lang når vi var på 3 mnd kontroll, det var visst veldig normalt.Men datteren min var en stor baby ,jeg husker at jeg syntes mye av fokusen ble på at hun var stor og ikke hvor søt og fin hun var. Om lille poden nå skulle vise seg og bli stor ettervært så bryr jeg meg ikke noe om kommentarer denne gangen, jenta mi er nå er en slank og flott helt normal 5 åring

Skrevet

her så er min sønn like stor som mitt søskenebarn som strax er 9mndr gammel... det er 4mndr i forskjell å han har tatt henne igjen på vekt å nestn i lengde... men hx sa han vosker helt flott i henhold til sin kurv... men skjønner hva du mener at det er irriterende når folk spør hva du gir han..

Skrevet

Lillegutt veide 6600 g og var 64 cm på 3-mnd kontrollen:)

Skrevet

61 lang og 6850. Liten plugg det ja :)

Skrevet

Min var 7770 på 3-mnd kontrollen. Akkurat dobbelt så tung som da han ble født. Jeg er imponert, han var jo ikke spesielt stor da han ble født. Hvor store var babyene deres da de ble født da?

Skrevet

født 30690g og 49 cm 3mnd 6070g og 62 cm

Skrevet

du HI??? er kanskje litt dumt spørsmål men hvor kommer du fra? "da sju" er ikke et så veeeeldig vanlig utrykk! hehe. jeg sier også "da sju" ;)

Skrevet

Min var 6510 g og 61 cm når han var litt over 3 mnd.

Skrevet

min var 7350 gr og 62 cm på 3 mnd kontrollen:)

Skrevet

født 30690g og 49 cm 3mnd 6070g og 62 cm

Anonym

skrivefeil?=)=) hehe=)

min da: født: 2600 g, 49 cm lang

3 mnd: 6500 g, 60 cm..

4 mnd: 7100 g..

Skrevet

Til skramel! Jeg kommer fra stjørdaln like ved tr.heim:)

Skrevet

Milla er ikke 3 mnd enda, men ble veid for noen dager siden på 10-ukers kontroll. Hun var da 5060g og 57cm. Var 3350g og 51cm ved fødsel.

Eldste min var 3770g og 51cm ved fødsel og 6060g og 63cm på 3-mnd kontrollen:o)

Skrevet

Sienna var 6200gram og 62cm på tre mnd. kontroll (en dag før hun ble tre mnd.)

Skrevet

Mi veide 7670g og var 61 cm lang for en uke siden og hun er snart 3 mnd. Var 3400 g og 49 cm da hun blei født. Alle sier Ååh for en stor unge osv og spør om jeg har fløte i puppen etc etc..

Helsesøster ba meg om å kutte ut amming om natten, men nå er det plutselig ikke kjempe lett lenger.. Har dere med "store" unger fått sånne råd??

Skrevet

Ha,ha ja,det var litt av en baby jeg hadde født så jeg. 30690g den er det ingen som slår tror jeg.

Skrevet

Jenta mi er 3 mnd og veier 7140 g og er 63 cm.. Syns det er godt at de har litt på kroppen jeg:) er jo så gode atte..

Skrevet

til AnLin. Ba de deg kutte ut melka på natta?? En om ungen er sulten da stakkars. Du må da få sove du å:)

Skrevet

jenta mi var 4345g og 49cm ved födsel, og hun var 7320g og 60.1cm pa 3 mnd kontroll.

jeg spurte om der var noe negativt med at vekt kurven la sa langt over "normalen" og fikk til svar at i og med at jeg ammet, sa var de ikke bekymret for noen ting. man skal ikke nekte sutne barn mat!

jeg er bare "heldig" og har veldig fet melk. nar hun begynner med gröt, ordentlig mat og mere bevegelse, sa kommer det til a jevens ut, sa na koser jeg bare masse med "flekkelar" og "bollekinn"

Skrevet

Ja, er litt slitsomt om natten nå.. Hun gråter heldigvis ikke så mye, men er våken nesten hver time.. litt sliten nå ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...