Gå til innhold

Hårklipp på barn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer... hva gjør dere? frisør eller hjemme etter beste evne? ( og er det gutt el jente)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gutt på 1,5 år. Kan aldri tenke meg at han vil sitte rolig i en frisørstol, så her har vi brukt barbermaskina. Sånn med justerbar greie, og da har den stått på 0,5 cm eller noe. Det gikk helt fint! Og han ble kjempefin på håret! :-)

Skrevet

Hjemme etter beste evne - jente.

Skrevet

Eldstegutten vår har vært hos frisør to ganger. Første gang da han var ca 2 år. Gikk greit... Kan ikke klippe selv, og syns det ser grusomt ut med snauklipte småbarn.

 

Trikset her har vært å la han få ha smokken (får bare bruke den i sengen ellers)

Skrevet

Jeg klipte Flisa hjemme helt til hun var nesten 2 år. Verste jeg ser er små barn med langt pistrete hår, så de første gangene brukte jeg en liten kjøkkensaks bare fo å få jevnet håret litt. Etter hvert kjøpte jeg en frisørsaks-

 

Nå går hun til frisør og stusser det litt iom at alt er like langt.

Skrevet

Han hadde sin første frisørtime da han var 15 mnd :)

Satt som en prins i stolen og fikk se dvd film. Nå går jeg gjevnlig med ham til frisøren, han liker det godt :) Snart 3 år.

Skrevet

Gutten blir snart 3 år, og vi klippet han i helgen. Jeg måtte bære på han, mens pappa'n klippet. For han syns det var så skummel. Han sa det var nok litt farlig.

Skrevet

Gutt 1 år.Klippet hjemme 2 ganger,men jeg gjør det så sakte og han sitter ikke i ro.Frisør 1 gang,betalte 60 kr og gikk raskt og smertefritt:)Så slik blir det videre...

Skrevet

Jeg har vært 2 ganger med frisøren med jenta mi. Gikk ikke så godt. Betalte 220 kroner for å stusse litt over det hele...

Har nå kjøpt meg ei god saks, og gjør det selv.

Skrevet

prøver å dytte meg litt fram jeg...

Skrevet

Jente på to og ett halvt, klippet selv hele tiden... Håret hennes vokser så fort, og hun får ikke ha langt hår pga at det er tynt og blir lett flokete, så må klippe ihvertfall 1 gang i måneden. Hadde aldri hatt råd til å dra til frisør så ofte, klipper oss selv både jeg, mannen og vesla. Tenkte jeg skulle gi henne en frisørtime før vi skal i konfirmasjon neste vår.

 

 

(Frem til jeg ble tolv år hadde jeg også kun vært til frisør en gang, og det var når jeg skull begynne på skolen. Hehe.. )

Skrevet

Gutten på 4 blir klippet hjemme med maskin!

Skrevet

Gutt, klipper hver annen-tredje mnd selv. Maskin i nakken, stuss på toppen. Vært hos frisør noen få ganger, men sist kostet det 470 kr. Og så lenge jeg klipper meg selv uten problemer så får det holde at han og får hjemmeklipp.

Skrevet

Gullet og jeg klippes hos frisøren. Gullet sitter som et tent lys og følger med. Går så fint!

 

Kunne aldri i verden klippet henne selv, da hadde det antakeligvis blitt skikkelig krig i heimen, gitt...

 

Gubben har ikke vært hos frisør på 4 år, han blir klippet med maskin hjemme på badet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...