Gå til innhold

er 80 % sikker på at jeg er gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 dager etter eggløsning hadde jeg litt vondt i ryggen..

7 dager etter hadde jeh vondt på høyre side av ryggen og framme på høyre side av magen.. har små kramper i magen i ny og ne..

begynte å få murringer og romling i magen for to dager siden..de 2 siste nettene når jeg har våknet har jeg vært så tørr i munne og på leppene.. føles ut som sandpapir i munnen....

puppene mine har blitt kjempe harde og står rett ut...

jeg er glovarm på hele kroppen spesielt i kinnene og på lårene...

så hvis jeg ikke er gravid nå så skjønner jeg ingenting da legger jeg bare alt på hylla.. hehe..

venter ikm mandag eller tirsdag men får se hvor lenge jeg holder meg fra å teste....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, høres veldig gravid ut ja... men du må ikke gi opp selv om du ikke skulle være det da.. he, he. Masse lykke til, og si i fra til oss når du har testet, om du klarer å vente helt til ikm... .)

Sier et forsiktig gratulerer jeg :)

Skrevet

hehe ja nå krysser jeg bare fingrene...

jeg takker forsiktig:)

har gått uten p piller i2 år... og jeg har aldri hatt de følelsen her før så jeg syns d er mega rart hvis jeg får negativ test... hehe...

Skrevet

Ja sånn har jeg det å.. :-) spennende. Jeg er små kvalm , vondt i hode, føler meg oppblåst.. Viss jeg ikke blir noe bedre, skal jeg kjøpe test til helgen.. Lykke til a:-)

Skrevet

har IKM mandag, men tester ons.. har de samme symptomene som deg :)

Skrevet

spennende, håper d klaffer for oss alle sammen...

nå begynte d å stikke skikkelig i den ene puppen... stikker nesten hele tiden... jeg begynner å bli paranoid jeg.. hihi..

fatter ikke hvorfor jeg plutselig skal ha så mye rart... men men...

Skrevet

jeg vil ikke si til deg om du høres gravid ut eller ikke... da får du så masse forhåpninger og det er litt synd om du skulle teste neg...

men...... håper masse at du tester positivt og lykke til...

jeg får bare sitte her å se om tr dukker opp snart...

neg test igjen i dag

Skrevet

off så kjedelig... men det er ennå muligheter vettu... :) håper så sterkt at du er gravid:)

jeg testa i dag jeg og... så dum som jeg.. er jo 6 dager til ikm så d var vel litt tidlig.. men jeg ble skikkelig skuffa.. hehe...

Skrevet

Hei:) Syns du høres gravid ut jeg. Har hatt mye av det de gangene jeg har vært gravid og har det sånn som deg nå. Hvis jeg ikke er gravid skjønner ikke jeg bæret lenger. Ømme, stoore (til og være mine hehe) bryster, vondt å ligge på magen, oppBLÅST(!), stikker hele tiden nede på høyre side og litt sånn rar blank utflod. Ikke kvalm og ike hodepine, heller ikke vondt i ryggen, men alt dette andre er avvik fra vanlig pms for min del. Skal teste tirsdag, og tiden gåååår såååååå sakte:) Lykke til til alle dere andre også, håper at vi går inn i 1. tri sammen :)

Skrevet

ja d hadde vært så utrolig morro... håper så sterkt... :) tenk hvis vi hadde vært d begge to.. tror faktisk jeg hadde hoppet i taket... hehe...

Skrevet

Så utrolig oppkvikkene å lese så positiv dere er selv om testen er negativ...

Jeg har masse rare symtomer selv, 3-4 dager etter e.l. begynnte jeg å spotte, og en uke etter ikm hadde jeg en liten blødning med friskt blod.

Er hele tiden tørst, vannvittig tørst, og sulten.

Drømmer veldig mye. Har stikking i magen og puppene er ømme.

Var så sikker på at jeg var gravid, helt til jeg tok en test i dag.

5 dager før ikm. Og den var negativ, veldig negativ.

Så jeg falt helt i do... Ble sååå skuffet. Vil ikke starte på den 17 pp- det hadde jo passet så perfekt å være gravid nå...

sukk...

Men det er kjekt å se at dere holder motet oppe.

klem

Skrevet

forstår godt at du ble skuffet...

jeg har gått uten piller i 2 år nå..

så jeg syns d er på tide at d skjer noe snart...

jeg syns du høres gravid ut:)

jeg føler meg super gravid, hihi.. men nå må vi bare smøre oss med tålmodighet..

jeg må bare legge til et symptom til hvis d er d da, at jeg blør i tannkjøttet når jeg pusser tennene...

NÅ BEGYNNER JEG SKIKKELIG Å BLI PARANOID.. hihi

Skrevet

Ja det skal jo være et tegn det også.

Er ikke jeg gravid nå, så kommer jeg i hvertfall til å få mage. Jeg spiser som en voksen mann. Har lyst på mat HELE tiden...

Jeg har heller ikke gått på pillene på flere år, og i tillegg har vi prøvd i 16 pp....Begynner å bli ganske lei...Man blir jo helt rar i hode av dette.hehe...

Skrevet

Oi, leste hele traaden og synes du hoeres gravid ut! Lykke til, saa spennende, denne magefoelelsen er det jo en grunn til at man har.

Tvi tvi...

Skrevet

jeg har hatt en del mensmurring i 2 uker, fortsatt litt men ikke mye. vondt i ryggen, større pupper, kribling i magen.. også veldig tørr i munnen, drikker masse, presser på en måte inni magen. tisser ofte, men har nett hatt uvi også da... i morgen er jeg en uke over ikm, tror ikke mensen dukker opp... jeg får bare tro at jeg får el når jeg skal ha den og bare kjøre på... så får vi vel se neste mnd hva den bringer...

Skrevet

jeg drømmer også mye rart, skjønner ikke hvor de kommer fra...

det er vanskelig å tro på neg test når det skjer så mye rart i kroppen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...