Gå til innhold

Hvor blir det av magen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg blir så urolig. Er det virkelig noe der? Magen min vokser ikke, det er så vidt jeg selv ser en kul, men om jeg kun har lagt på meg eller om jeg virkelig er gravid, kan ikke ses. Alle rundt meg maser, og spør etter magen. Har også flere bekjente som venter i samme tid som meg og de har stoor mage.. :/

Jeg forventer kanskje for mye, da jeg bare er 16+2... Men begynner å bli litt utolmodig da de gravide rundt meg vokser som bare det!

Noen andre som bekjymrer seg over dette?

Andre som er omtrent like langt som meg som kan fortelle meg hvor stor deres magen er?

Taker for alle svar! :))

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 16+4 og har heller ikke mage enda. kan se den såvidt når jeg studerer i speilet.

Jeg var sånn forrige gang også, så det er vel bare sånn jeg er....

Ikke bekymre deg, magen kommer tidsnok uansett. Det er tungt og slitsomt med stor mage, så jo lengre du kan slippe jo bedre er det. Babyen har det nok helt topp uansett!

Skrevet

Hei:)

Da jeg gikk gravid med førstemann hadde jeg en bitteliten kul på magen da jeg var på UL i uke 18. Hadde ingen mage i uke 16, den kom nesten over natta. Så ikke bekymre deg, den kommer plutselig:)

Skrevet

Tror ikke magen min heller var så stor da jeg var 16 uker....

Er du høy og normalt slank, kommer ikke magen så fort alltid....I uke 18-24 vokser imidertid barnet veldig mye og da kommer den-garantert!

Slapp av, magen kommer og ikke bare moro det heller! Da er plutselig magen blitt felles-eie og mange kommenterer den....

Min mage er ennå ikke særlig stor, men viser i profil. Men inni vokser det godt-er helt i overkant på sånn symfyse mål (eller hva det heter nå igjen)-så ikke la deg skremme av liten mage.Inni kan du være stor likevel!

Skrevet

Du merker kanskje bare at buksene blir litt strammere først, men den må vokse gradvis.

Etter uke 20 pleier de fleste å få mage ja. Men ikke alle får så store mager heller .

Skrevet

Er også i uke 16 men har mage men det er nok bare luft det ja.

Men når jeg ligger så kan jeg kjenne en liten kul rett under navelen det er nok den gravide magen min.

Tror nok vi må vente til livmoren når navelen for å få en tydlig mage og der fra vokser den nok fort også.

Skrevet

Det tenkte jeg også.. magen kom plutselig til meg rundt uke 19-20 :o)

Skrevet

IKKE fortvil enda, er så altfor tidlig... Da kommer du bare til å bli nervøs i hele svangerskapet... her ser man knapt at jeg er gravid, og jeg er 27 uker på vei snart.

Skrevet

Når jeg var gravid første gangen var jeg rundt 21 uker før andre kunne se på meg at jeg var gravid, men så gikk det også fort etter den tid :-) Skjønner at du er utålmodig, men du kan være trygg på at magen kommer :-)

Skrevet

Jeg har ofte tenkt det samme, hvor er magen og jeg venter 2. Er i dag 17 + 3. Når jeg ligger kan jeg kjenne en stor kul, men når jeg sitter eller står er det ikke mye tegn til at jeg er gravid. En venninne av meg var vel over 5 mnd før det viste på henne. Så vi er alle forskjellige. Er du førstegangsgravid? Da tar det ofte litt lengre tid før magen vises. På andregangsgravide ser en det lettere for da er musklene i buken ikke så stramme lengre! Ta det helt med ro, magen kommer etterhvert!

Skrevet

Jeg er 26+4 og har ennå ikke fått synlig mage! Fryktelig irriterende, for må forklare for alle at jeg er gravid, og når jeg sier jeg har 3 mnd igjen, ser de bare dumt på meg. Nå er jeg riktignok overvektig, og slanket meg kraftig før jeg ble gravid. Det var det ingen som så, siden jeg jobbet mye og bodde i utlandet, men irriterende fordi!

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingene! :D

Jeg føler meg så mye bedre..

Er bare så innmari redd for at noe skal gå galt,

blir vel forhåpentligvis bedre etter UL. Har time den 23 oktober..

Virker som en evighet til.. :P

Tusen takk og lykke til alle sammen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...