Gå til innhold

Ang. neglbiting ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min treåring har lagt seg til den vanen å bite negler...isjameg. Jada, jeg vet -det er helt sikkert meg han har lært det av, hehe, men nå har jeg sluttet så da lurer jeg på om noen vet hvordan man kan få denne vesle tassen til å la vær også! Noen som har vært utfor det samme??

Har behov for noen gode råd før han spiser fingerne av seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har en jente på 5 som også biter noe veldig. vet ikke hva jeg skal gjøre. prøvde med godnegl men da fikk hun helt panikk, for hvis fingeren kom borti munnen når hun spiste smakte der pyton, så vi måtte bare ta det av. jeg vil også gjerne ha gode tips.

Skrevet

Hehe, la ut det samme innlegget på barnimagen, men det virker egentlig litt håpløst. Fikk mange svar, men ingen av de hadde fått til noe som funket for at barna deres skulle slutte å bite desverre...

Skrevet

mormor skal igang med sitt lille opplegg, hun skal stelle og lakke neglene til jenta mi og prøve å gjøre noe hyggelig rundt neglene(???) ja har vel liten tro jeg men de kan jo gi det et forsøk. Håpet er at hun da vil prøve å bevare neglene fine...........men jeg vet ikke om hun registrerer at hun biter på dem engang.

Skrevet

Min på tre år er likedan. Sukk. Du må ikke bite, sier jeg. Og så svarer han: men pappa får lov...?

Har prøvd med gonegl og mulig merket en liten bedring...andre tipptopp tips motts med takk.

Vet ikke helt hvordan det skulle gå hvis min lille gutt skulle dukke opp i BHG med neglelakk og si at de er pene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...